10 mei 2025, 09:05:14

man of vrouw

Gestart door robby, 7 september 2003, 12:33:26

« vorige - volgende »

robby

Hoi
Volgens kenners was mijn valkje een man .maar na enkele weken vind ik een eitje in de kooi, nou zeggen deze kenners dat het mogelijk is dat een man een eitje kan leggen ,kan dit ??

groetjes Robby

Tara

Hoi Robby,

wat jij nu vraagt is hetzelfde als een man een kind kan krijgen in z'n baarmoeder die ie niet eens heeft :-/. Dus nee, een mannetje kan geen ei leggen, volgens mij heb je dus echt een popje hoor.

Groetjes, Tara

VaLKPaRKieTJe

7 september 2003, 20:13:08 #2 Last Edit: 7 september 2003, 20:13:26 by VaLKPaRKieTJe
Hey robby,

Ja hoor, ik ben zelf een manneke, maar zie mezelf al een ei leggen!! :D
Echte kenners zijn het, maare, heb jij ooit een mensen man een baby zien krijgen?
Volgens mij... nee ik weet wel zeker dat jij een popje hebt hoor. 8)

Groetjes en een veertje van Chico

Stijn dc

hello

mannetjes kunnen zeker geen eitjes leggen omdat ze geen eierstokken hebben, hier worden de eitjes in gevormd!

SDC:D

Paul

Hoi,
Ik heb eens een film gezien (met arnold schwarzenegger geloof ik)waar het wel zo in was hoor dat een man een kind kreeg dat was kunstmatig ingeplant.
En in theorie kan er wel een hoop maar als een valkje een ei legt is het zeker een vrouwtje hoor :-)
Dus die kenners hadden het in elk geval wel verkeerd dat je valkje een man was.
Het is soms ook heel moeilijk te zien bij bepaalde mutaties en zelfs kwekers hebben het wel eens fout.

Groetjes, paul

Tara

Hoi Paul,

ik heb die film ook gezien, leuke film, maar is maar een film :-)). Maar goed, in ieder geval is het wel zeker dat jouw valkje nu een popje is :).

Groetjes, Tara