28 april 2024, 08:43:02

Onze Yoshi

Gestart door Sandra1984, 8 december 2007, 12:01:22

« vorige - volgende »

Sandra1984

Nou ik vind dat onze kleine man(naja wij vinden het een man, maar kan ook een vrouwtje zijn) ook een dagboek mag hebben hihi.

Hij is echt supertam, fluiten kan hij nog niet, alleen heel hard gillen.
We zijn nu bezig hem te leren bij zn kooi te blijven als zijn kooi open staat, dat gaat nog niet zo makkelijk, maar we geven niet op. De tafel is nu nog erg interessant.

Verder is het echt een schatje, dat alleen maar aandacht wil. Natuurlijk krijgt hij die alleen als ie niet loopt te gillen en we denken dat hij t eindelijk gaat snappen. Tis bij hem geen muntje dat valt, maar een geldbriefje dat naar beneden dwarrelt.

Zal snel weer foto's maken van ons kereltje
groetjes van Sandra en Yoshi

Mara

Hoi Sandra

Wat leuk dat je een dagboekje gaat beginnen over Yoshi. Heb je ook foto's van Yoshi?

Mara

Yvette

Wat ontzettend leuk dat je ook met een dagboekje van Yoshi begonnen bent
En ik ben zeer benieuwd naar je foto's

Sandra1984

Dit was Yoshi toen hij net binnenkwam..




Hij is nu een stuk gegroeid en hij is ook iets dikker, hij was best wel magertjes en nu is het al een echte vogel.

Zijn verjaardag gaan we vieren op 30 augustus, toen we hem kochten was hij 7 weken, dus teruggerekend was het 30 augustus.

Hij zit nu in een redelijke kooi, maar we willen wel voor een grotere kooi gaan kijken en misschien ook wel een vriendje/vriendinnetje, maar dat zal volgend jaar zijn..
groetjes van Sandra en Yoshi

Yvette

Wat heb jij een prachtvalkje en ook heel erg schattig
Trouwens ook hele mooie foto's heb je gemaakt en ik heb heel erg veel van genoten

Anke

Hoi,
Leuk dat je een boekje gaat bijhouden.
Yoshi is een schattig valkje om te zien :-*
Mag ik vragen waarom je ervoor kiest dat  Yoshi bij zijn kooi moet blijven als hij los is?
Ik heb 7 valkjes en die vliegen gewoon lekker rond in de hele huiskamer. Dat is heeeel gezellig ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Weer een boekje erbij! Leuk!!

ik las net dat Gizmo supergoed gaat bij je schoonmoeder.. Fijn hoor!!

Ik hou je boekje zeker in de gaten!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi

Yoshi is heel mooi hoor. Maar ik sluit me bij Anke aan, waarom ga je Yoshi leren om bij zijn kooi te blijven? Pipo (grasje) vliegt meestal een paar rondjes door de kamer en gaat dan ergens op zijn gemakkie zitten en je hebt er geen last van, als hij het moe is, gaat hij lekker zelf in zijn kooi.

Mara

Dierenfreackske

Mooi valkje die Yoshi van je !!! Ziet er supertam uit al he !!
Grtjs Ann



Anja

Hoi hoi,

Wat een knapperd is Yoshi. Een hele mooie naam zeg ;) ;) Ook ik ben nieuwsgirig waarom Yoshi bij de kooi moet blijven. Zo te zien op de foto is je valkje gekortwiekt is dat de rede misschien?

Ik heb 14 vakjes en zij lopen en vliegen hier lekker rond. Van de 14 kunnen er 3 vliegen. Dat wil zeggen dat zij niet gekortwiekt zijn.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Sandra,

Ach...wat een lieverdje is jouw Yoshi zeg. Wat een prachtig valkje. Vooral op de derde foto zit hij er zo lief bij!  :-* :-* :-* :-*
Welke mutatie is het precies? Een bont geparelde?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

natacha

Hallo Sandra,

Je Yoshi is echt een mooie valk, het is echt genieten met een valk in huis.
Ik ga zeker je dagboekje proberen te volgen.

groetjes
natacha