28 maart 2024, 13:53:04

Is dit cinnamon?

Gestart door *Amanda*, 11 april 2007, 12:47:57

« vorige - volgende »

*Amanda*

Hallo,

Ik vroeg me af of jullie kunnen zien of dit valkje ook cinnamon is? Hier is de foto:


Lin

oh je hebt hier je foto al geplaatst  :D

Ik denk dus geen cinnamon.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Amanda*

Ja het was me al gelukt om het te verkleinen  ;)

Groetjes!

*Amanda*

Maar bestaat witmasker bont gepareld dan? Ik zie dat niet bij de mutatie foto's staan.

Degene waarbij ik dit valkje heb gereserveerd zei dat het witmasker cinnamon bont gepareld is maar dat de cinnamon wel wat donkerder is dan normaal. En zij ziet het verschil wel als ze haar naast een niet-cinnamon valkje legt.

Rianne

Door het bonte kan het zwart wat lichter lijken maar ik denk niet dat dit cinnamon is. Cinnamon is echt bruinig.

Lin

dat bestaat zeker. Kijk maar naar onze website-koppels linda en dan naar Naira.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Amanda*

Oke bedankt  :D Ga ik even op jullie site kijken  ;)

Rianne

11 april 2007, 12:57:14 #7 Last Edit: 11 april 2007, 12:59:37 by Rianne
Het valkje op deze foto is witmasker cinnamon bont gepareld, vergelijk deze foto eens met jouwe:



Deze foto komt van de mutatiepagina, hij staat bij witmasker cinnamon gepareld maar dat klopt niet, dit valkje is ook nog eens bont.

•=Bonnie=•

in mijn dagboek staan ook nog foto's van een koppel witmasker bont gepareld, dus dat bestaat zeker :) Ook in combinatie met cinnamon. Maar de vogel op jouw foto is geen cinnamon. Wel een heel mooi valkje :)

*Amanda*

Ik heb even gekeken  ;)
Maar dat vind ik ook wel mooi hoor  :D mij maakt het niet uit of het nou cinnamon of niet is.  :) Ben toch al verliefd op dit skeetje  ;D

Ik zal even de berekening van de ouders plaatsen. Moet ik wel even opzoeken.

*Amanda*

Dit is de berekening:

Ouders:
Vader=Witmasker Bont Cinnamon Gepareld
Moeder=Witmasker Bont

Nageslacht:
Jonge man
100.0 % Witmasker Bont split voor {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld}

Jonge pop
100.0 % Witmasker Bont  Cinnamon Gepareld

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

Beetje raar dus eigenlijk  ???

*Amanda*

Hey Lin,

Dan krijg ik net zo'n koppel als jou  ;)

Lin

Citaat van: Punky op 11 april 2007, 13:14:38
Hey Lin,

Dan krijg ik net zo'n koppel als jou  ;)


uhhhmmm nou de ouders zijn anders hoor  :D

Maar de berekening die je plaatst klopt dan niet weet de kweekster wel zeker dat de pop cinnamon is? Heb je daar een foto van?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Amanda*

Hey Lin,

Dat is de berekening van de ouders van het popje dat ik heb gereserveerd. De vader moet dan cinnamon zijn. Ik zal het nog wel even navragen. Ze hebben de valkjes van een andere kweker overgenomen.

Met hetzelfde koppel bedoelde ik Wildkleur x Witmasker bont gepareld. Want Punky is wildkleur en het popje witmasker bont gepareld  :)

Tjerk

Hey,

op deze foto staan River (Witmasker split Bont Opaline Lutino Cinnamon) & Mystic (Witmasker Cinnamon Bont Opaline).




Groeten Tjerk