16 april 2024, 11:42:49

Taiko en Gizmo

Gestart door kimberley, 31 maart 2007, 12:49:47

« vorige - volgende »

Inge88

Ach gus.. is hij net weer in de veertjes, wordt hij weer geplukt, zit Gizmo van datte gaat ook niet mee. Verveelt Taiko zich soms?

kimberley

Citaat van: Inge... op  1 april 2007, 22:58:35
Ach gus.. is hij net weer in de veertjes, wordt hij weer geplukt, zit Gizmo van datte gaat ook niet mee. Verveelt Taiko zich soms?


Hoi inge

ja het is zo zielig voor die kleine. ik zit er ook echt wel mee, maar nou las ik ergens op deze site dat het ook een vorm van genegenheid kan zijn dat ze elkaar gaan plukken. :-\ dus ik snap er niks meer van.

maar taiko verveelt zich niet naar mijn inzien. 2x per dag minimaal een uur eruit, veel speeltjes in de kooi, genoeg te eten, lekkere dingetjes en heel veel aandacht ook als ie in de kooi is wordt er gefloten, gepraat en geaaid voor zover ie dat toelaat. ik snap niet zo goed waarom ie dit nou doet (blond he  ;) )

ik hoop maar dat het snel over gaat en dat gizmo lekker al zn veren kan krijgen en gezond blijft.  :)

en hoe staat het met de zenuwen voor paddy?? het is wel een schatje hoor we hadden hem gezien bij lin , om te  :-*
hihihi

kimberley

Nou laatste keer vandaag ik ga zo naar bed, maar nog even gauw dit filmpje erop van taiko op de schommel. hij vloog er net naartoe datik wilde gaan filmen. en wat een beest he als ie zo lomp doet!!!

http://www.youtube.com/watch?v=pXvrtEqY3y0

Inge88

2 april 2007, 09:44:28 #18 Last Edit: 2 april 2007, 09:46:38 by Inge...
Het filmpje doet het niet. Maar ik zie ook dat de andere filmpjes, die ik eerder wel zien kon, het nu ook niet doen. Foutje van YouTube?

Kan het niet zo zijn dat een nieuw valkje erbij voor Taiko nogal vreemd is? Zitten ze al écht samen in 1 kooi? Misschien zou je Gizmo een tijdje apart kunnen zetten zodat ze eerst goed aan elkaar kunnen wennen? Voor Taiko is het opeens allemaal anders met Gizmo erbij. Een soort vorm van stress voor Taiko, waardoor hij Gizmo gaat plukken?

Ik kan niet wachten tot ik Paddy mag ophalen. Maar ik weet nog niet wanneer jammer genoeg. Hij eet nog niet echt. Toen ik bij Linda was, was het echt een klein schatje!

kimberley

http://www.youtube.com/watch?v=SrRvujasrBI

als het goed is moet deze het wel doen, filmpje van taiko op de schommel.

Lin

Leuk die fotos en filmpjes. Dat Taiko zich zo gedraagt is meer ergernis/irritatie dan genegenheid. Ik hoop wel dat het snel voorbij is want het is natuurlijk wel sneu voor Gizmo.  is gizmo nu ook banger geworden van Taiko of laat ie het toe?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

kimberley

Citaat van: Lin op  2 april 2007, 12:50:44
Leuk die fotos en filmpjes. Dat Taiko zich zo gedraagt is meer ergernis/irritatie dan genegenheid. Ik hoop wel dat het snel voorbij is want het is natuurlijk wel sneu voor Gizmo.  is gizmo nu ook banger geworden van Taiko of laat ie het toe?


Gizmo is niet bang van taiko hij zit er bij en als het te erg wordt geeft ie een kleine waarschuwing, maar echt van zich af bijten doet ie niet  :(
vanmorgen deed taiko het weer en we hebben even zitten kijken wat er nou precies gebeurt, gizmo zoekt taiko wel op en andersom ook, maar op de een of andere manier vind taiko dat ie gizmo mag plukken en als wij op een gegeven moment er wat van zeggen gaat het heel even goed en dan begint ie weer.
gizmo is niet banger als dat ie was, hij zit ook lekker bij je op schoot en zo, hij eet goed we hebben hem al meerdere malen flink zien eten. dus dat is wel mooi :D

ik ga morgen weer wat foto's maken denk ik. als ze los zijn is wel een mooi moment. ze vliegen de hele tijd achter elkaar aan!

kimberley

even een snelle up-date van ons.
ik heb het op het moment erg druk (2 banen, huishouden, kids, beesten, je kent het wel)
dus nog geen foto's gemaakt, en roon zit toch niet op de site, dus moetik het doen.  :-\
maarja, in ieder geval gaat het goed met de twee birdies, gizmo begint van zich af te bijten, taiko wordt iets rustiger tegen gizmo en ze vliegen nog steeds de hele tijd achter elkaar aan als ze los zijn. :)

ik hoop dat ik aankomend weekend tijd heb om foto's te maken, maarja dat zien we wel weer.

mensen allemaal hele fijne paasdagen!

Inge88

Wat goed dat het nu beter gaat! Het is dus toch gewoon wennen voor Taiko. Voor je het weet zijn het beste maatjes  :D

Lin

Hey!

Fijne pasen alvast.

druk, druk druk.. je zei het al bij mij. Gelukkig zijn jullie met zijn tweeen om de aandacht te verdelen. Ik ben ook blij dat het betr gaat. Misschien wordt Taiko wel wat rustiger van Gizmo's karakter.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

kimberley

Nou eindelijk dan de nieuwe foto's!!!
het heeft even mogen duren, maar ja.... :-\

taiko en gizmo gaan erg goed samen, alleen zien we nu dat gizmo er is dat taiko geler aan het worden is..  :-X

lekker dan, dadelijk wordt ie toch nog helemaal geel!! is het wel een man, hihi.
nouja jammer dan, ze hebben mekaar en het gaat goed samen dus waarom anders?
misschien dan in de toekomst nog een pop erbij, maar eerst maar eens kijken in hoever taiko verder gaat kleuren.

er zitten wat onscherpe foto's bij, omdat ik het geel bij taiko goed wilde laten zien. en een paar vliegfoto's, de zijn helemaal niet scherp, het is niet anders.