Waar zijn mijn reacties op andere berichten?

Gestart door Peggy, 10 april 2007, 00:03:26

« vorige - volgende »

Peggy

Hallo,
Ik ben sinds gisteren hier een beetje aan het lezen en nu heb ik gisteren zelf een berichtje getypt ,en dat bericht kan ik goed terugvinden om te kijken of er reacties zijn.  Maar ik heb ook gereageerd bij andere berichten en daar dan ook vragen gesteld maar ik kan die niet meer terugvinden terwijl ik eigenlijk wel benieuwd ben of ik evt een reactie heb gekregen.Echt iets voor mij,haha
Ik heb bijv een berichtje geschreven ( volgens mij ) bij Carolien ( Binky's Friends ) en Bij Rini ...van Rini heb ik een mailtje terug gekregen omdat ik mijn mailadres erbij had gezet. Hoe kan ik nou mijn eigen reacties terugvinden??
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peter

Hallo Peggy,

Je hebt twee berichten gepost op dit forum, dit bericht wat hier boven staat en deze:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23701.msg362537.html#msg362537

Waarschijnlijk is bij het posten van de andere berichten iets misgegaan, of onder een andere gebruikersnaam.

Groeten,
Peter

Peggy

Oké,dan zal er inderdaad wel iets fout zijn gegaan.  Dank je wel Peter voor de moeite.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Toch nog een vraagje;  als ik reageer bij een ander topic,wat dus niet door mijzelf is geschreven,  komt dat aantal dan ook te staan bij mijn berichten??  Alvast bedankt
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Riny

Hoy Peggy
Bij ieder berichtje wat jij op het forum post, komt het aantal onder je naam te staan.
De IM's die je verstuurd tellen niet mee.
Groetjes Riny

Ivy

Hoi Peggy.
Op de eerste pagina van het forum zie je rechts onder ook een optie: Ongelezen antwoorden.
Als je daarop drukt, komen daar alle topics waar jij in gereageerd hebt als daar een reactie op kwam die jij nog niet gelezen heb. Zo kan je ze ook in de gaten houden.
Veel plezier op het forum.
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Peggy

Hoi Riny,  en ja kom ik weer aan met een vraag ::)  wat zijn IM's???

Ivy en Riny,
Dank je wel voor jullie reacties...zo leer ik hier de weg wel kennen ;)
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Riny

10 april 2007, 12:49:19 #7 Last Edit: 10 april 2007, 12:52:14 by Riny
hoy Peggy
Dat zijn persoonlijke berichtjes die aan jou gericht zijn , en niet zichtbaar voor andere forumleden zijn.
Als je op iemands naam klikt kom je uit bij zijn/haar profiel.
daar staat ook bij''stuur dit lid een persoonlijk bericht''
Ik zal er jou een sturen.
Groetjes Riny


Peggy

Aha Riny,  dat klopt heb inderdaad zo'n berichtje gehad...heb jij dan mijn antwoord daarop ook gehad?  Ik hoop het want dan heb ik het een beetje door ;)
Ben net trouwens voor de fun naar vogelkooien weze kijken en ik heb er al een aantal hele mooie gezien.  Hoop echt dat ik de 21ste sowieso twee valkjes bij je kan reserveren!
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier