De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen,

Ik zal me nu ook maar eens gaan voorstellen. Ik dwaal hier wel door de boekjes van mijn vriendjes maar heb zelf nog geen eigen boekje en dat groen-blauwe, vliegende gevaar wel. Ik ben Oscar, ik ben een blonde bouvier maar niemand weet precies hoe oud dat ik ben. Hoe dat komt, ik was een zwerfhond. In de zomer van 2003 ben ik uit de auto gezet en door de dierenambulance naar het asiel gebracht. Daar zat ik net een week toen Mara en haar ouders kwamen kijken voor een nieuw hondje. Hun oude hond, Tarzan, hadden ze moeten laten inslapen. In eerste instantie vonden ze me te groot maar Mara vroeg of ze met me mocht gaan wandelen, en dat mocht tot mijn grote plezier. En om Mara dat te laten zien, heb ik meteen mijn lange poten in haar nek gelegd en zo laten zien dat ik heel veel van haar houdt. En toen ben ik in september 2003 bij Mara terecht gekomen en daar ben ik heel erg gelukkig. En nu dan wat foto's van de jaren 2003 tot en met 2005 ongeveer.

De eerste dag...


Een mooie foto


Mijn favoriete bezigheid.


Ik kan net op de tafel kijken.


Kijk eens wat ik heb gekregen!


Moet dat nou?


Wat word ik verwend.


Voor de kapper....




Na de kapper....






Waarom moet ik toch altijd op de foto?


Aan het wachten op worst met een mooie kleurend vest aan.


Heerlijk op de bankt met Poekie.


Ow ja, en samen op de bank met Tweety, een opvanggrasje dat Mara weer gezond heeft gemaakt.


De andere foto's van 2005 tot nu volgen een andere keer....Mara had iets van 60 foto's van die eerste paar jaren, dus tja, we moesten een keuze maken.

Hoop dat jullie het leuk vinden.

Pootje

Oscar



Anja

Hoi Oscar,

Wij hebben allemaal genoten van de foto's. Er wordt zelfs een bedje voor je gemaakt. Bofkont maar dat heb je ook verdient.
We wachten met smart op de volgende foto's.

Groetjes Anja Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor je complimentjes. Er komen nog meer foto's!

Ik heb ook al veel meegemaakt hoor bij Mara. Ik heb al plooi-eczeem gehad. Wat dat is? Dat is een uitslag omdat ze mijn staartje te kort gecoupeerd hebben, jah, ik heb geen staart...alleen een stompje. En diezelfde avond heb ik nog een spoedoperatie moeten ondergaan omdat er een bloedvaatje geknapt was....

En ik ben al heel vaak naar de DA geweest voor mijn rug, en nu weten ze dus dat ik artrose heb...

Hier komen een paar foto's van 2005.







Ik heb ook nog foto's van 2006 en 2007. Willen jullie die ook nog zien?

Pootje

Oscar

Anja


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
die willen we ook nog zien.
Je hebt idd al veel meegemaakt Oscar maar je hebt nu een fijn thuis toch.
Hoe is het nu met je rug?
Heb je al een ander voedingssupplement gekregen?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja, Doggy en Pukkie

Met mijn rug gaat het nu wel. Ik heb dus nu ook pilletjes gekregen omdat ik zo aan de diarree was maar dat is nu over. Ik heb nog geen nieuw voedingssuplement maar misschien dat ik speciaal voer ga krijgen, dan hoef ik dat supplement niet meer in te nemen....

Hier komen de foto's!

Dit zijn de foto's van 2006.




En dit ben ik met mijn kameraad Boris.




En er komen zo nog meer foto's van dit jaar. Want Mara heeft nu een digitale camera.

Oscar

Anja


Prachtige foto's.
Je kan aan je koppie zien dat je het goed hebt getroffen.
Dat zou helemaal een oplossing zijn dat speciaal voer.
Hou je ons op de hoogte?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja, Doggy en Pukkie

Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte.

Mijn favoriete bezigheid.






Nee...Ik wil niet op de foto.


Lekker hoor, slagroom




Een hele bank voor mij alleen.


Moet dat nu!?


Even wassen.


En Mara heeft er vandaag ook nog gemaakt, dus die komen misschien ook nog.

Pootje

Oscar

Anja


Heerlijk slagroom *kwijl kwijl*
Wat lig je lekker in het zonnetje.
Het zijn weer erg mooie foto's maar wat wil je ook met zo'n mooi fotomodel.

Groetjes Anja, Pukkie en Doggy

Coco en Chantal

Hallo Oscar.
Jouw vrouwtje heeft aan mijn vrouwtje gevraagt of ze een foto van mij in jouw dagboekje wilde zetten dus hier foto''s van mij.
Ik moet wel zeggen dat ik jouw wel heel erg lief en mooi vind.
En ik zie dat wij dezelfde hobby's delen ;)









Ik hoop dat je pilletjes gaan aanslaan .
Kus van Jody  :-*


Groetjes Chantal en de valkjes


Mico

Heej hoi Oscar..

Wat leuk zeg dat jij nu ook je eigen verhalen aan ons kan vertellen :D die komen we zeker volgen.
Jullie hebben hele mooie foto's geplaatst..maar dat kan ook niet anders met zo'n mooie hond natuurlijk  ;) 8)

Liefs,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Jody en Chantal

dank jullie wel voor de mooie foto's, ik vind je ook heel mooi en ik zie dat jij inderdaad dezelfde hobbies hebt als mij.

Hoi Miranda en Corine,

Wat leuk dat jullie ook even langs komen in mijn boekje, vrouwtje heeft me verteld dat jullie vier honden hebben en zo'n vliegend gevaar....of is Mico geen vliegend gevaar? Nou, die groen-blauwe hier wel hoor, die komt soms laag over vliegen.

Pootje

Oscar

Mico

Hai Oscar,

Dat klopt helemaal dat wij vier honden hebben..Kelly en Snowy..twee maltezers en Pippie is onze Flatcoated Retriever en dan nog Lindsey de Labrador..dat zijn er best veel he.
En uhm jaaa Mico is ook zo'n vliegding..alleen vliegt hij nog niet echt want er is een klein stukje van de veertjes afgeknipt aan zn vleugels.
Als die veertjes weer terug zijn dan kan hij weer goed vliegen...dat vind jij niet zo grappig of wel??

Liefs,
Miranda en Corine
en knuffels van de vier hondjes :-*

Mara

Hoi Mico

Nou, ik vind het wel goed hoor dat Pipo rondvliegt, maar hij komt nogal eens laag overvliegen en dan moet je echt bukken, of je ligt net lekker op de bank en dan komt er zo'n koude windvlaag over.

Oscar

Bello

Hoi Osacar,

leuk joh dat je ook een boekje gekregen heb, en natuurlijk komen we hier iedere keer ff neuzen.

Je bent echt met je kont in de boter gevallen he dat je bij Mara bent mogen komen wonen.
Super gewoon.

Enne je bent een knapperd.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Ik had jullie reactie over de slagroom over het hoofd gezien...ow ow...sorry hoor lieverds, dat was niet mijn bedoeling. Jah, slagroom is erg lekker....yummie....

Nog een foto van mij van gisteren!



Pootje

Oscar