De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Karin

We hadden woensdagavond de bloeduitslagen al, en die waren niet goed, ik dacht dat ik dat hier al geschreven had maar goed, ook ik kan me vergissen. Zijn lever en nierwaarden waren erg slecht en duiden toch op een serieus probleem. Hij liet al weken zijn plasjes lopen, was niet meer de Oscar die ik kende, met vlagen was hij de oude Oscar, speels. Maar het ging donderdag echt niet meer. Misschien vind je me nu een slecht baasje of zo, maar we zagen aan zijn ogen dat hij pijn had. Hij kon zich niet meer omdraaien, hij kon haast niet meer lopen en hij keek zo ontzettend zielig, zo heeft hij nog nooit gekeken. Hij had dus een aggressieve vorm van kanker, die dus naar alle waarschijnlijkheid ook in zijn nieren en lever zat. Maar je zag gewoon aan Oscar dat hij pijn had en dat hij heel erg was afgevallen. HIj woog niet echt veel meer, 25 kg voor een boef is te weinig.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Het is me nu allemaal een stuk duidelijker, bedankt !! Ik wist inderdaad niet dat je een woensdagavond de bloeduitslagen al had ! En waarom zou ik je een slecht baasje vinden !? Ik denk dat je gedaan hebt wat je het beste voor Oscar vond ! Nogmaals sterkte met het dragen van dit verlies !

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Fijn dat het nu allemaal duidelijk is. Misschien had ik het ook allemaal onduidelijk opgeschreven hoor, dat kan. Ik was ook behoorlijk van slag hoor.

Dank je wel voor je steun en lieve woorden.  :-*

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Uiteraard heel graag gedaan en nogmaals bedankt voor je uitleg ! Dit waardeer ik heel erg want het doet toch vaak weer heel zeer om er opnieuw over te praten  ::)

Nogmaals heel veel sterkte meid, er wordt hier zeker aan je gedacht !!

Groetjes Karin

Mara

HOi Karin

Ik moet zeggen, het deed me wel goed om het verhaal nogmaals te vertellen, het doet wel pijn hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als ik het zo neerschrijf en dan terug lees, dan weet ik dat ik de juiste beslissing genomen heb in het welzijn van Oscar.

Dank je wel lieverd, ik heb ook aan jullie gedacht de laatste paar dagen, en ook aan Gerda en Ronald. Jullie hebben de gezelligheid van Paco en de dames, Gerda en Ronald hebben een wat leger huis, en ik weet hoe dat is.

Dank je wel.

Mara