De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Oscar,

Ik moest van Pukkie en Doggy zeggen dat het niet zo erg is dat je het bericht over het hoofd hebt gezien. Kan gebeuren.
Vind het wel een erg mooie foto waar je heel knap op staat.
Om te  :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Mara

HOi Doggy en Pukkie

Hehe, gelukkig geeft het niet. Mara moest me even goed zetten, ik had namelijk geen zin om op de foto te moeten.

Oscar

Anja


Mico

Hai Oscar

Komen even zeggen dat we je echt een mooie hond vinden en uhhh je kan best goed poseren  ;D :P 8)
En je hebt een heel lief koppie  ;D ;D


hele vele pootjes van Kelly, Snowy, Lindsey en Pippie  :-* :-*

carco

Wat zie jij er lief uit Oscar!
Kan je niet eens met mij komen spelen?

Poot: 
Klik op het plaatje voor onze site!




Mara

Hoi Brutus

Jij ziet er ook mooi uit hoor!! En wie weet wat er allemaal kan gebeuren.

Oscar

Carin

Hoi Oscar,

Wat ben jij een poepie zeg! Ik vind je echt lief!

groetjes Carin

Mara


Anja

Hoi Oscar,

Hoe is het met je?

Groetjes Doggy en Pukkie.

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Met mij gaat het wel goed hoor, alles zijn gangetje. Vrouwtje kwam net weer thuis met twee zakken snoep. Maar daar mag ik niets van hebben.  :-\ Flauw he.

Hoe is het met jullie?

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Kreeg je ook niet een mini stukje snoep? Of anders een hondesnoepje?
Met ons gaat alles goed. Doggy wordt steeds lichter van kleur. We denken dat ze zilvergrijs wordt. Ook zien we nu dat ze een overbeet heeft. een centenbak zeg maar. Maar dat blijkt Shi Tsu eigen te zijn.
Pukkie is oud aan het worden. Moeite met springen en af en toe ook moeite met lopen.

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Ik kreeg een munchy stokje, ook wel lekker hoor. Oei Pukkie, wordt je oud? Dat is niet leuk he. Ik hoop dat je weinig last gaat krijgen van het oud worden. En Doggy, een centenbakje? Ik vind je evengoed beeldschoon.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

We hebben je meer omhoog gehijsd. Je was zo ver afgezakt.
Nu maar hopen dat de batterijen van de camera snel zijn opgeladen zodat je vrouwtje weer wat mooie foto's van je kan maken.
Hoe is het verder met je Oscar? En met je rug?

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Met mij gaat het verder allemaal goed. Ben net wel heel nat geworden. Ik moest een wandelingetje maken want ik moest, begint het onderweg toch te regenen. Echt niet meer normaal. Ik ben nat tot op mijn arme botten. Maar toen ik thuis kwam lag er al een warme handdoek op me te wachten en baasje heeft me lekker drooggewreven. Dat baasje en vrouwtje nat worden dat maakt me natuurlijk niets uit  ;) maar dat ik nat wordt.

Die batterijen....dat vergeet vrouwtje wel vaker....maar ik zal haar er aan helpen herinneren. Dan denkt ze er wel aan hoor. Komt zeker wel goed.

Het is trouwens wel fijn dat jullie me omhoog hijsen maar ben ik niet een beetje te zwaar voor jullie? Hoe gaat het nu met jullie vrouwtje, Anja? Ik had gehoord dat ze pijn in haar rug heeft. Dat is niet zo fijn en ik hoop dat ze gauw weer beter is.

Een dikke poot en lebber van

oscar

Mara

Hoi iedereen

Ik heb even wat foto's die ik met jullie wil delen.

Wat zal ik nu eens gaan doen?


Ben ik niet mooi?


Lekker luieren


Moet deze foto nu?


Groetjes

Oscar