29 maart 2024, 07:25:18

zwarte kleur op zijn..

Gestart door reina, 1 september 2003, 16:06:04

« vorige - volgende »

reina

Hoi allemaal,

Het is mij opgevallen dat mijn valkje een zwarte kleurig plek op zijn snaveltje heeft, net boven de punt, dus midden op zijn snaveltje, weet iemand wat dat betekend en of het ernstig is.
alvast bedankt.

groetjes reina

Kolkkie

Hoi Reina,

De snavel kan verschillende kleuren hebben. Pukkie heeft ook een donkerder puntje van de snavel (zwartachtig) en de rest is donkerbruinachtig.



Het is hier een beetje slecht te zien, maar mss zie je het.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

reina

bij mij valk lijkt het meer op een blauwe plek bij de mens,
hij heeft die plek nog nooit gehad.
het is meer zwart achtige kleur, net of ie benauwd heeft die kleur, maar nu zit dat bijna bij de punt van zijn snavel in plaats van helemaal boven aan als hij benauwd heeft.

Stijn dc

hello

nee, daar kan ik je jammer genoeg mee helpen, wnat ik heb het zelf nog nooit meegemaakt!
als het ernstiger word, de DA inschakelen he!

Hermes_Lucy_nest

heb je mischien een foto van zijn snavel? :-/

yentl

Hoi, ik heb meerdere valkjes die het hebben, ik vind het niet echt iets om je zorgen over te maken, maar misschien is het nog iets anders als bij ons...

hou het in ieder geval goed in de gaten.

groetjes Yent'l

Paul

Hoi,
Mijn eerste valkje verandere ook steeds van kleur met zijn snavel.
Die werd soms ook heel langzaam donker en dan werd het een half jaar later ineens weer lichter.
Dus ik denk dat het heel normaal is dat het puntje donker is en dat je je verder geen zorgen hoeft te maken hoor.

Groetjes, Paul