23 april 2024, 11:11:40

*-*Mijn vriendje Gino*-*

Gestart door Christine, 5 april 2007, 09:56:22

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Sally op 30 december 2007, 21:13:50
Hallo Christine,
Eerst en vooral: waaw Gino is nogal gegroeit zeg, t is echt al ne grote jongen aant worden. En zo'n lief kopje. Tis echt ne mooierd!

Ook is het leuk om te lezen dat het echt wel goed gaat met Gino, en zo goed dat hij al zo goed luisterd!
Tis echt ne lieverd precies.. En nee ze.. dieje wordt zeker niet verwend :D

Groetjes Sally

Het is idd een hele lieverd!
Maar een bangeschijterd!
Vandaag was er een buurvrouw van ons naar hier gekomen.
Gino wou er niet eens naar toe gaan, hij kwam telkens naar mij om hem te knuffelen. Uiteindelijk hebben we via snoepjes gino naar haar gelokt maar zelfs dat lukte niet.
Hij pakte wel snoepjes van haar aan en daarna moest hij ineens niets meer van haar hebben!
Het is een vreemde jongen maar we hebben het liever zo in plaats van dat hij naar iedereen gaat rond springen en bij iedereen gaat zitten!!
Het is een echt schatje!
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara


Dierenfreackske

Hey ....Christine .

wat is Gino groot geworden zeg !! Ik herrinner me nog vorige zomer toen je hem nog maar net had zeg !! En wat een mooie hond is ie geworden he !!!! Hoe is hij nu tegenover de valkjes ? Gaat het zo'n beetje met ze ? Grtjs Ann



Christine

Citaat van: Dierenfreackske op  4 januari 2008, 13:15:00
Hey ....Christine .

wat is Gino groot geworden zeg !! Ik herrinner me nog vorige zomer toen je hem nog maar net had zeg !! En wat een mooie hond is ie geworden he !!!! Hoe is hij nu tegenover de valkjes ? Gaat het zo'n beetje met ze ? Grtjs Ann

Alles gaat goed met hem.
Hij is ontzettend jaloers op de birds die binnen zitten. Als ik in de voliere zit doet hij niet zoveel maar als ik binnen aan de kooi iets wil doen is hij er als de kippen bij!!
Voor de rest, hij is lekker ondeugend en kan voetballen als de beste! Ook speelt hij graag verstoppertje met mij. Ga ik me verstoppen in de tuin en roep ik heel hard zijn naam. Dan komt hij me heel fier zoeken! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Dierenfreackske

Hoi Christine ....ik kan me best voorstellen dat ie jarloers is he ! Hier ook soms maar toch wel niet te erg ! Blijven oefenen he ! Grtjs Ann