29 maart 2024, 07:50:58

*-*Mijn vriendje Gino*-*

Gestart door Christine, 5 april 2007, 09:56:22

« vorige - volgende »

Christine

5 april 2007, 09:56:22 Last Edit: 30 december 2007, 21:08:10 by Christine
Na lang zeuren en zoeken hebben we toch een beslissing genomen.
Er komt een nieuw huisdiertje!
Deze gaat een border collie worden.

Het was van vroeger al mijn droom om een hond in huis te willen.
Mijn ouders vonden het niet zo goed tot mijn papa zelf de keuze had gemaakt voor een hond en ook het ras.
Reeds dit schooljaar doe ik stage in een hondenverzorgingstudio.
Daar werken drie vrouwen. Waar ik heel goed mee overweg kan.
De jongste onder ons heeft een border collie teefje en was al van vorig jaar ergens in november van plan om met haar teefje te kweken.
Maar ze moest wel terug loops worden.
Ergens vorige maand de 27ste is ze gedekt geweest.
Betekend dus dat ik eind volgende maand nieuws krijg of het pup geboren is!
Ik kijk er al echt naar uit en ben nu al de dagen aan het aftellen.

Hier een foto van het teefje!
Eef:

En natuurlijk ook het prachtig reu'tje Conan:

Op de foto zie je dat Conan werd mooi gemaakt voor zijn eerste bezoek bij Eefje!
Ze hebben eerst elkaar ontmoet voor dat Eefje loops werd.
Nadien ze loops was hebben ze haar twee keer laten dekken!
Nu duimen dat alles inorde komt en dat ik een prachtige puppy heb!

De keuze voor welk geslacht is al een tijdje gemaakt. Ik wil graag een teefje, ook omdat die al wat makkelijk zijn.

Hier onder nog een paar foto's.


18+ foto!


De dekking was toch vrij vermoeiend!
Conan ligt er heel moe bij ;D


Ik hou jullie natuurlijk verder op de hoogte!
Ook als ik puppynieuws heb! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne


Christine

Citaat van: Rianne op  5 april 2007, 10:11:32
Leuk puppies!!! :D

Idd wel!
De laatste tijd ben ik zelf ook opzoek achter foto's van puppies! Ik zou echt niet weten waarom! ;D
Hier even het resultaat, door die foto's heb ik er echt zin in gekregen! ;D






Waar dat internet wel goed voor is! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Christine

Wat leuk dat jullie gezinsuitbreiding gaan krijgen. En dan duurt wachten lang....

Mara

Christine

Citaat van: Mara op  5 april 2007, 11:07:41
Hoi Christine

Wat leuk dat jullie gezinsuitbreiding gaan krijgen. En dan duurt wachten lang....

Mara

Normaal eind juli mag ik ze gaan halen. Maar dat is nog een probleem, de 5de augustus moeten we naar een feest van de familie. Wat dan doen met de klein? Daar moeten we nog een oplossing achter zoeken! Ik kan ze wel meenemen maar is dan veel te druk voor haar. Dat is wel zorg voor later! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Vrijdag ben ik terug op stage geweest.
Annelies was daar ook en haar moeder kwam rond de middag even langs.
Haar moeder had tegen mij gezegd dat ik als tweede mag kiezen! Dit omdat Annelies een teefje wilt bijhouden en dan heb ik nog enorm veel keuze! Nu maar duimen dat alles inorde komt en dat de zwangerschap mooi mag verlopen!  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Annetjee

Hoi Cristine

Leuk voor je dat je een hodje er bij krijgt.
Border collies zijn zo lief.Maar dat wist je natuurlijk al.
Waar loop jij stage.want misschien is da ook wel iets voor mij.Als ik eenmaal stage mag gaan lopen.

groetjes annet

Christine

Citaat van: Annetjee op 14 april 2007, 23:07:19
Hoi Cristine

Leuk voor je dat je een hodje er bij krijgt.
Border collies zijn zo lief.Maar dat wist je natuurlijk al.
Waar loop jij stage.want misschien is da ook wel iets voor mij.Als ik eenmaal stage mag gaan lopen.

groetjes annet

Ik doe stage in een hondenverzorgingsstudio! Maar vergeet één ding niet! Ik woon in België, maar niet schrikken! Volgend schooljaar ga ik stage volgen in avifauna! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Annetjee

Hoi Christine

Belgie is dan idd wel een beetje verweg.
Waar ligt avifauna?

Gaat alles goed met je aanstaande bordercollie pup?

groetjes annet

Christine

Citaat van: Annetjee op 22 april 2007, 14:44:59
Hoi Christine

Belgie is dan idd wel een beetje verweg.
Waar ligt avifauna?

Gaat alles goed met je aanstaande bordercollie pup?

groetjes annet

Ze groeit goed in het buikje van Eefje en Eefje eet wel voor drie honden.
Vrienden van mij verwachten ook pups en die heeft er wel 9 in de buik zitten!
Annelies van Eefje wilt het jammer niet weten...
Is nog even afwachten dus.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Annetjee

Hoi Christine

Fijn te horen dat het goed gaat.

Dikke knuf  :-* Annet

Christine

Even een kleine update!
Eind deze maand moet Eefje bevallen van maar liefst 8 pups! ;D
Ze stelt het dus super goed!

Hier even een paar foto's van haar buikje! ;)





*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Annetjee

6 mei 2007, 21:15:45 #12 Last Edit: 7 mei 2007, 12:43:04 by Annetjee
Hoi Cristine

Ah. Wat een lieve foto's.Ik ben blij te horen dat het goed gaat met de moeder hond.

groetjes annet

Karin

Gefeliciteerd met je aankomende pupje  ;D Leuk hoor, een echte werkhond, dus dat wordt lekker behendigheid, frisbee, flyball of obidience doen ! Lekker bezig zijn met je hond  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Wilma1

Hey Christine,
Lang geleden, maar wat leuk te lezen dat je een puppie wilt aanschaffen. Heel lieve honden zijn dat en mooi!

Vrienden van ons hadden een border Collie BORIS...zo lief ik ging veel wandelen met hem in Ommen en ele ochtned zat ie aan de overkant te kijken en wachten, tot we wakker waren en kwam dat als een bezetene aanrennen  ;D als ie "leven"zag  ::) :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3