OPEN: Bij te koop/gevraagd...

Gestart door Marije, 4 april 2007, 16:43:05

« vorige - volgende »

Valerie

Ik wilde het laatst ook al posten, maar dacht Peter ziet het zo zelf wel. Nu staan er weer +- 6. Vervelend dat je er niks tegen kan doen. Je kan toch moeilijk registratie eisen om daar wat te plaatsen.
Stomme spammers.
Ik hoop dat we er snel vanaf zijn. ;)
Is het met de spam op de verkoop-pagina net zoals wanneer je spam in je mail krijgt? Ik hoop het niet, want dan kan je alles verwijderen en de pagina wegdoen. Han heeft zijn email adres (van zijn website) moeten verwijderen en een nieuwe aanmaken. Als hij een dag geen mail gecheckt had, had hij over 150 spammails. Irritant is dat!
Peter, Succes (en ook sterkte) met het bestrijden ervan!



Inge88

Ik weet het niet precies... ik weet wel dat op mijn weblog als ik wat post, verwijder of wat dan ook; als er dus activiteit is op mijn weblog, er een soort signaal wordt uitgegeven over het internet/naar de bots? Zo vinden ze mijn weblog steeds weer... Dat is ook zo bij de verkooppagina; wanneer iemand iets post, of Peter iets verwijdert.... denk ik.

nick01

11 april 2007, 17:37:25 #17 Last Edit: 11 april 2007, 17:56:04 by nick01
staan er weer 40 hoor.
laat die gasten lekker op andere sites gaan zitten , 70+ ofzo  ;D
wij gaan toch ook niet onze valkjes aanbieden op de site van breiclub holland?

•=Bonnie=•

Het staat weer vol, wat misschien zou helpen is dat je zo'n code moet tikken voordat je bericht geaccepteerd wordt? Je ziet dan een plaatje dat je over moet tikken, even wat meer werk voor de serieuze adverteerder maar automatische toevoegingen door bots kunnen dan niet meer.