25 april 2024, 08:28:57

pop trekt veren uit de man

Gestart door maikie, 3 april 2007, 12:05:38

« vorige - volgende »

maikie

hallo
Hier ben ik eff eweer voor een vraagje timo zit al een tijdje alleen  dus ik dacht zal hem verrassen met een vrouwtje, maar nu komt het ze trekt de veren van timo  eruit tot bloedens toe dacht dan haal ik ze wel uit elkaar maar dat gaat ook niet want timo wil steeds weer terug naar zijn vrouwtje , omdat timo erg tam is  heb ik die ook wat vaker uit de kooi maar nu is het zo  zodra hij uit de kooi uis kun je erop wachten en vliegt weer terug naar de kooi, moet ik het aan blijven zien of moet ik andere maatregelen nemen? graag  hoor ik van jullie wat ik het beste kan doen.
gr maik en  timo

Rianne

Hoi,

heb je misschien een extra kooi? Je valkjes hebben geen tijd gehad om aan elkaar te wennen. Dan kun je de kooien naast elkaar zetten.
Ook begrijp ik dat je je nieuwe valkje niet in quarantaine hebt gehouden dus ik hoop niet dat ze ziek is.

maikie

klopt heb inderdaad geen andere kooi , en heb eigenlijk helemaal niet stilgestaan omze eerst appart te houden ze maken wel een gezonde indruk dat wel, , maar moet ik ze nu alsnog appart zetten , want als ik timo eruit haal dan gaat het vrouwtje toch te keer van waar ben je:-) ze zijn niet aan het vechten of zo , en ze heeft deze dagen geen veren weer eruit getrokken van timo, maar een echt stelletje is het nog niet.
gr maik en timo