6 mei 2025, 15:00:46

Ons eerste nestje

Gestart door Hermes_Lucy_nest, 31 augustus 2003, 00:33:52

« vorige - volgende »

Hermes_Lucy_nest

hoihoi iedereen,

eindelijk heb ik even naar de eitjes kunne kijke ;)
ik w8te stiekam achter het nestkastje en net daarvoor had ik lekker eten klaargelegt
en het lukte!! hemes ging er ook ff uit!! ;D
ik had hem al lang nie meer gezien uit zijn nestkast :D
EN!! het zijn maar 5 eitjes >:( m'n papa had gezegt dat het er 6 waren :P haha
ah ja kan geen kwaad hopelijk zijn er dan veel bevrucht :)
ik had een momentje 3 kanditaten voor de jonkie's maar helaas mocht er Tara plotseling nie meer van haar ouders :'(
Ik vin het echt vrezlijk voor haar...het gingen lutino's zijn en ze ging hem plukkie noemen :-[ :'(
hopelijk gaat het een beetje met je? :-/
als je wil probeer ik het even te regelen met je moeder? :-/

sterkte,

Valérie

Hermes_Lucy_nest

9 september 2003, 21:23:23 #16 Last Edit: 9 september 2003, 21:24:23 by Hermes_Lucy_nest
Hoi Hermes hier >:(

dit von ik nie lief van Valérie zo stiekem naar MIJN eitjes te komen kijken >:(
ikkie boos zijn ;) :D :P
ah jah weer vergeten  ;)
met ons eitjes gaat alles goed.
hopelijk allemaal bevrucht maar dat ging valérie eens kijken wanneer het wat donkerder is met de zaklamp.
ik denk dat ze het trukje al kent om even naar de eitjes te kunnen kijken ;) >:( :D
ah jah als ze ze maar nie aanraakt in het goed :)
NOG MAAR 3 dagen voor het eerste ei!!!!
nog maar 5 dagen voor het 2de ei!!
nog maar 7 dagen voor het 3de ei!
nog 9dagen voor het 4de ei
nog 11 dagen voor het 5de ei

echt cool!!

normaal het eerste jonkie de vrijdag:D

hermeslijke groetjes en etende groetjes ;),

Hermes en lucy

Tara

Hoi Valérie,

ik ga wel kunnen uitvluchten hoor, misschien mag het toch, ze zei dat ik niet moet huilen dat het niet helpt, maar ik dacht, Elmo moet toch naar een ander baasje? Dus waarom geen valkje bij? Alleen zal ze me nooit willen brengen dus zal ik maar wachten tot ik zelf een lutinojonkie heb zeker ....

Groetjes, Tara

Hermes_Lucy_nest

hum verbetering...ik kan het je brengen als je wil m'n broer en zus krijgen de benzine gratis :D
en ze zijn zo lief dat ze dat wel kunnen doen en als ze het nie doen doet m'n vader het wel lol en als die het nie doet doet m'n neef het wel :D
hopelijk lukt het om je moeder te overhalen dankzij elmo ;)

Tara

Mijn moeder zei net dat als Elmootje weg is ik een valkje mag. Dus Valérie, wees maar bereid hoor ;D. Als het nog steeds mag tenminste :) ;). Hoop dat ze me dan willen brengen want is wel een eindje, anders heb ik toch geen lutinootje bij :(.

Groetjes, Tara

Hermes_Lucy_nest

jammergenoeg zijn alle eitjes onbevrucht en rot :'(
ik heb ze er gisterenavond uitgehaalt deze morgend heb ik een gaatje in elk van de eitjes gemaakt en alles eruitgehaald en het schaaltje bijgehoude :D

Hermes_Lucy_nest

en dan op de pc gezet: ;D

Hermes_Lucy_nest

ah ja ze zijn niet gelegt voor niets hé ;)