29 maart 2024, 00:32:57

Mijn valkparkiet

Gestart door bjorntjj, 29 maart 2007, 10:33:20

« vorige - volgende »

bjorntjj

Yu! Ik heb jullie nog nooit vertelt dat ik vroeger ook een valkje had. het was een zij. ze had veel vertrouwen in mij want in 2 weken kon ik ermee op mijn schouder overal mee rondlopen in huis. s' Ochtens toen ik opstond gaf ik haar eerst te eten dan deed ik mijn kleren aan en dan waste ik mijn froete :P
dan ga ik naar de kooi van mijn valkje en zet ik het poortje open en dan ga ik een meter of 2à3 verder van de kooi gaan staan en dan zeg ik "KOM" dan staat ze op het poortje die naar beneden licht en als ik dan nog eens "KOM" zeg dan vliegt ze op mijn schouder en dan loop ik rond in huis. en na een uur stop ik ze terug in de kooi dan neem ik ze eerst terug van mijn schouder op mijn wijsvinger en richt ze met haar hoofdje naar het poortje en zeg "IN DE KOOI" dan stapt ze er gewoon in. maar ik heb haar jammergenoeg verkocht aan een vriend want ik had ook een kleine jackrussel en dat ging niet want de hond sprong heeltijd tegen mijn valkje aan. maar nu is mijn hond weggelopen en komt zo te zien niet meer terug :( :o ??? :-\ Dus wil ik nu weer een valkje.


Riny

Hoy Bjorn
Leuk dat je ook een dagboekje begonnen bent over je valkje.
Ik ben heel benieuwd naar alle avonturen die je er mee gaat beleven.
Groetjes Riny