Hobbykwekerij Sephora Linda - ronde voorbij

Gestart door Lin, 29 maart 2007, 08:20:51

« vorige - volgende »

caro

Hoi Lin,

Hoe gaat het nu met de donsjes. Bij mij gaat het ook nog niet hoe het hoort.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Lin

Ze gaan vooruit hoor. ik zal vanavond even wat meer erover vertellen als ik eraan toe kom.  :)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Citaat van: Lin op 18 april 2007, 17:09:39
Ze gaan vooruit hoor. ik zal vanavond even wat meer erover vertellen als ik eraan toe kom.  :)

Dat hoor ik graag dat ze vooruit gaan!
Alles komt wel goed met jouw hulp!

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: Christine op 18 april 2007, 17:17:09
Citaat van: Lin op 18 april 2007, 17:09:39

Dat hoor ik graag dat ze vooruit gaan!
Alles komt wel goed met jouw hulp!

Groetjes
Christine :-*

Toch weer minder dan dat ik vanochtend dacht.. :-\

Lin

Even eerst een foto van hoe ik ze maandag (?) aantrof.
Helemaal kaal zoals je ziet..

Helemaal gek van de honger. Je moest ze heel goed vasthouden anders vielen ze om.
http://www.youtube.com/watch?v=23OBGwnvTZg

vandaag de dag met toen nog lege kropjes behalve de jongste.

Al wat meer pennetjes.

De gewichten zijn op dit moment 43, 32 en 31 gram leeg. En ze zijn nu 19, 18 en 16 dagen. Met deze cijfers zie je echt de achterstand.  Ik zag voor het eerst dat paps twee keer even de bek raakte en heel snel een inie mini beetje voerde. Is er hoop? Vrijdags zaterdag en zondags ben ik overdag thuis. Dan kan ik mooi de voedertijden aanpassen.

Groeten, Lin

Caroline

:o :o Jeetje Lin, ik schrik ervan!!

Wat zien ze er uit.

Heel veel sterkte, hopelijk komen ze er goed doorheen.

Jammer dat je niet in de buurt woont, mijn 2 jonkies zijn ook 19 en 18 dagen oud en wegen beide tussen de 90 - 100 gram, Pablo & Coco hadden ze makkelijk  als pleegkinderen erbij kunnen nemen.

Fijn dat ze wel goed de pap nemen.  :D

Ik duim voor jullie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Pfoeeeee,jeetje.......  :-\
Maar 1 ding is wel zo goed als zeker,
ze zien je er dan misschien niet jofel uit,
maar het zijn wel sterke valkjes.
Heel veel succes,ik denk dat het je wel gaat lukken.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

jemiwg wat een kleine magere scharminkeltjes. Wat zielig, maar wel knokkertjes, je redt het vast wel met ze.

Rianne

Ah gossie... :(
Hopelijk gaan de ouders toch weer voeren... je houdt al helemaal niet van handopfok maar je wordt zo toch gedwongen...

*Amanda*

Hey Lin,

Wat zielig zeg!  :( Zo te zien willen ze er wel voor knokken... Heel erg veel sterkte ermee!

Groetjes Amanda

Lin

Hey Caroline,

Ja zet er nog even bij hoeveel die van jou wegen :-X ;) Inderdaad jammer dat je zo ver weg woont.

Dag dames,

Het ging gestaag vooruit maar vandaag wogen ze evenveel als gisteren. Morgen een extra voeding eraan toevoegen. :)

Lin

Vandaag, zaterdag en zondag kan ik wat extra voeren dus dat is wel lekker. Het voeren en legen gaat prima. Alelen heeft de oudste de neiging om de kop naar achter te hangen en rustig heen en weer te slaan met zijn kop. En eerlijk waar ik voer heel rustig en ienimini beetjes en dan even pauze tussendoor. Maar die blijft het doen. Het ziet er heel eng uit. Nu ben ik eraan gewend. :)

Woensdag wogen ze 43, 32 en 31 gram leeg en nu 52, 40 en 37. er zit dus een stijgende lijn in maar meer red ik niet. ik geef nu ong. om de volgende tijden: 18:00, 21:00 24:00, 03:00. 05:30 en om 07:30 en dan overdag legen ze. Het voeren door mij gaat gelukkig ook sneller. Voorheen een half uur (incl. water koken) totaal voor alle drie nu is het veel korter. Kan ik wat langer slapen. :D

Groeten, Lin

*Yvon

Hoi hoi

Zie je ? Je kan het wel.  ;) :D
Ik vind het heel kunstig van je hoor.
Je geeft je eigen nachtrust ervoor op !!
Je mag namens mij je eigen zeker wel schouderklopjes geven hoor.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Ik vind het ook knap. Je hebt overdag je werk ook nog, lukt dat nog wel? Of zit je te slapen achter je bureau? ;D
Ik kan anders ook overdag een keer voeren als dat nodig is.