29 maart 2024, 09:33:32

Ontlasting erg waterig

Gestart door *Amanda*, 28 maart 2007, 15:52:59

« vorige - volgende »

*Amanda*

Hallo allemaal,

Ik zie net dat Punky ineens erg waterige poep heeft. Gisteren was dat nog niet. Hij poepte net weer en dat was alleen maar water.  :-\ Weten jullie wat er kan zijn?

Hij krijgt elke dag schoon water. En heb ook maagkiezel en grit in de kooi.
Ik hoop dat ik snel een reactie krijg...

Groetjes Amanda

_Anne

Hey ik heb ook een beetje dat probleem alleen wat langer. Lees topic: ontlasting niet goed

De 1ne x ziet het er normaal uit de andere x is het gewoon een plasje en soms is het wel heeel dik. Ik denk dat het met het temperatuur te maken heeft.

*Amanda*

Oke heel erg bedankt voor de reactie.
Ik zal het wel even goed in de gaten houden. Anders zal ik die ontlasting maar een keer laten testen. Misschien is het straks alweer over maar dit heeft hij nog niet eerder gehad. Weleens wat dunner enzo maar dit lijkt nu net water. Erg raar.

Groetjes Amanda

Romy

Hoi

Mijn valkje kan soms wel eens doorzichtige, waterige poep hebben na een stress-situatie. Ook als ze gevlogen heeft is het wat waterig (maar niet doorzichtig dan)

Het is belangrijk om in de gaten te houden of het waterig blijft. Als het gewoon nu en dan eens gebeurt, maar ertussen gewone poepjes zijn, dan is er geen enkel probleem.

Groetjes
Romy

*Amanda*

Ik ben vandaag de hele dag weggeweest. Maar toen straks zag ik dat Punky weer een normaal poepje had. Ik weet dus niet hoe het de rest van de dag was, maar het ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit.

Bedankt voor de reacties!

Groetjes Amanda