29 maart 2024, 14:00:02

Agresief en speeksel bedelaar

Gestart door Timmety, 1 oktober 2002, 22:33:48

« vorige - volgende »

Timmety

Hallo, ik heb 2 valken en het mannetje is nooit aggresief op mij to vandaag; ik wilde hem in de kooi zetten en hij vloog naar mij toe, maakte zijn bek open en beet in mijn lip, hij bloedde hevig!! Wat kan ik hier aandoen???????

En als hij eruit is bedelt hij om speksel, hij draait zijn kopje en zodat ik die kan aaien met mijn kin (hand laat hij  niet toe) en dan wil ik hem aaien en gaat hij terug en wil hij speksel.
WAT MOET IK HIER AAN DOEN????

B.V.D
Tim Lomans

linda

bedelen om speeksel?
doordat mijn zoon toen hij nootjes aan het eten was onze pico uit zijn mond liet meeeten komt hij nu elke keer bedelen als hij ons ziet knabbelen. hij komt het liever uit de mond vragen dan dat we hem zo een stukje geven.Dat zal nog wel komen zeker doordat ze door de ouders zo gevoerd werden , ik weethet niet. Spijtig dat je hem niet met je hand mag aaien, ze hebben het zo graag, als je hier zegt kopje krabben dan doen ze hun hoofdje al naar beneden om te kroelen .Hoe komt het dat hij bang heeft van je handen? komt hij dan ook nooit op je vinger zitten of zo ?
Zo zie je maar he elk beestje heeft zijn eigen karakter . Veel plezier met je valkjes .
groetjes linda