De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Meiden,

he wat sneu dat er een donsje dood is, is altijd erg om een kleintje te moeten verliezen........

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Hallo Meiden

wat erg zeg  :'(, maar jullie hebben je best gedaan.
Sterkte met het verlies.

Rust zacht klein hummeltje.
Groetjes Chantal en de valkjes

Mico

Dank je wel Petra hopen dat het helpt  ;)

Hoi Dorothé ja dat is heel sneu...we hebben ons best gedaan

Bello

Meer dan je best kun je niet doen.

heb je het ukkie een mooi plekje in de tuin gegeven?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Dank je wel Chantal we hebben idd ons best gedaan..maar het was gewoon heel triest om het donsje zo te vinden  :(

Nee dat is ook zo Dorothé enja we hebben ukkie een mooi plekje in de tuin gegeven onder een boompje  :)

Coco en Chantal

Hallo Meiden

Toch ondanks het verdriet heb ik toch iets leuks om jullie wat op te vrolijken en dat zijn foto´s van jullie meisje Chica. :D

Ze doet het ontzettend goed en vanmorgen woog ze 94 gram.

En hoe vinden jullie haar?
Groetjes Chantal en de valkjes

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie donsje  :'( :'(

Wat een super mooie foto's hebben jullie van Chantal gekregen Chica is een prachtige dame :o

Mico

We vinden haar helemaal super Chantal ;D
Ze is echt heel mooi  :-*

Dank je wel Jeanine we hopen alleen dat het ander donsje het wel red maar daar kunnen we nog niks van zeggen  :-\
En ja zijn hele mooie foto's van ons knap meisje  :D :-*

Peggy

Hoi hoi meiden,

Chica ziet er werkelijk superr mooi uit. een apart-mooie mutatie zeg  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Miranda en Corine,

Ik was in het begin van jullie boekje aan het meelezen en toen.... een heeeeeeeeeele lange tijd niks van mij laten horen...  :-[ schaam me dood  :-[ :-[
Maar ik heb de foto's bekeken en weer wat bijgelezen en vanaf nu wil ik jullie echt weer gaan volgen.

Wat een leuke donsjes hebben jullie en inderdaad balen dat er eentje overleden is.
Ik duim ook mee voor het laatste donsje dat ie het wel gaat redden  :D

En wat krijgen jullie een mooie valkje erbij, ja en in die kooi... daar kunnen nog veeeeeeel meer valkjes bij hoor ;)

Groetjes Manon

Mico

Hoi hoi Peggy
Dank je wel ja ze is supermooi vinden wij ook  ;D

Hoi Manon maakt niet uit hoor ..tis ook niet gemakkelijk bij iedereen alles bij te houden hebben we zelf ook  ;)
We hebben de kleinste weer gepapt vanmorgen en dadelijk weer om de 2 uur doen we dat nu en we kunnen idd alleen hopen dat die het gaat redden meer kun je niet .
Ja Chica is een mooi valkje he  ;D ennuh ja dat is volgens mij ook de bedoeling dat er nog meer bij komen  ;) ;D 8)
Zal zometeen nog wat foto's plaatsen van de donsjes die andere 3 doen het heel goed gelukkig

Mico

Hier wat foto's van onze 3 donsjes die het supergoed doen  ;D

De oudste

De tweede

De derde

En hier zaten de eerste en de derde even in een kistje lekker warm op een kruik  8)

Caroline

Lieve foto´s van jullie ukken .... balen dat nummertje 4 het niet heeft gered en nummertje 5 ook moeizaam gaat, sterkte voor de kleine hummel.  :-*

Chica is prachtig, ben gek op gele wangetjes.  :D

Succes meiden.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Mico

Hoi hoi Caroline Dank je wel..voor het 4de donsje is het zeker zielig dat die het niet gehaald heeft, we deden nog wel zo ons best  :-\
Met het 5de donsje gaat het gelukkig al wat beter...maar daarover zo meer  ;)
Ja wij vinden Chica ook heel mooi..het gaat goed met haar en ze probeert zelfs al te klimmen  ;D

Hoi hoi Esther ja wat een knappert is het bontje hé..we winden dat zelf ook heel mooi met zoveel lichte kleurtjes  :D
Maar we zijn ook zeer trots op onze andere 3 kanjers  ;)