De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Sally

Haha,
ja wat is dat hier toch met dat valkjes virus he?  ::)

Dus bij jullie komen er nog 2 valkjes bij? Leuk zeg :P
En dan gaan ze met 8 in die kleine kooi?  ???
Gaat toch nooit lukken ;D ;D ;D.
Ik denk dat jullie maar nog zo'n kooi moeten aanschaffen en dan nog 6 valkjes erbij om die op te vullen  ;D
Dan hebben jullie er maar 12... hihi ;D

Bij mij gaat het nooit zover komen hoor, ik heb er nu 2 en er komt er mss nog 1tje bij maar dan stopt het wel 3 is genoeg...
Of mss nog een ventje of vrouwtje voor tja... :P
Haha neenee, mij krijgen ze niet zo gek. :P

Groetjes Sally

Mico

;D ;D ;D

Uhhhh Sally die uitspraak hebben wij geloof ik ook ooit eens gedaan toen we 1 valkje kochten  ::) ;)...dus pas maar op voor dat je het weet ben je net zo gek als ons  :P ;D

Sally

Ja maar, hier gaat het wel makkelijker hoor... ;D
Ik woon namelijk nog bij mn ouders en die verklaren me al gek dat ik er nog 1tje ga bij nemen, dus die zullen me wel in toom houden ;)

Mico

Owww nee dan zal het er minder snel van komen dat je er nog een paar valkjes bij neemt...of je ouders moeten het ook ontzettend leuk gaan vinden  :P ;)

Misschien was dat voor ons ook handig geweest,iemand die er de rem opgooit haha we hebben 4 honden,2 konijnen,6 valkjes en 5 donsjes  :o :-X

Sally

Mijn moeder is niet zo zot van de valkjes, ze heeft er namelijk schrik van en ze mogen zeker niet los wanneer zij in de zelfste kamer zit.
En mn vader praat wel tegen de valkjes enzow, maar tis ook niet zo dat ie daar super zot van is, hij pakt ze wel bij hem als ze los zijn enzo, en als ie zn bril op heeft gaan de 2 gekkerds dr altijd in hangen. :P

Nu zeg, jullie hebben daar wel een dierentuin bij elkaar he. :P
Ik moet ni veel zeggen ze want wij hebben hier ook 4 honden, 8 konijnen, 2 vogels en een kat. :P

Groetjes Sally

Anja

Citaat van: Coco en Chantal op 10 april 2008, 15:02:09
Hallo meiden

Wowww 5 donsjes, ma en pa hebben het druk met al die kids eten geven hihi ;D ;D

En dan die kooi, wat een kleintje ;D ;D ;D, neee wat een super mooie kooi zeg, daar hebben ze lekker de ruimte in.
We komen hem snel in het echie bewonderen ;)
En mooi speelgoedje wat jullie hebben gekocht bij de jumper 8)

Helemaal mee eens. Die kooi kan nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groter ;D ;D ;D

Mooie kooi wle trouwens. En ook al 5 donsjes. Gaat goed hier.

Dat speeltje hebbe nwij hier ook in de kooi hangen. Bij jullie ziet het er nog nieuw uit zeg.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Hoe was het bij Chantal en de valkjes?
Hebben jullie heerlijk gekroeld?

Wel even een verslagje geven hé! :P ;) :D

Caroline

Gave kooi, lijkt op mijn kooien.  :D

Gefeliciteerd met jullie donsjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Wouw, 5 donsjes !! Ik had iets gemist geloof ik  ::).
En wat een mooie grote kooi, daar passen er zeker .... ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mico

Hoi hoi Anja

Ja alles kan nog groter hé als je het maar doet  ;D ;D ;D

Met de donsjes gaat het super...Mico en Dusty voeren samen dus gaat echt goed  :D enn 1 donsje heb een grijze kuif en de tweede heeft een gele dus we zijn weer zeer benieuwd wat het worden.
En dat speeltje das hangt er nog maar een weekje in dus vandaar dat die nog zo mooi is hé en bij jullie moeten er ook meer valkjes op  8)

Hoi Jeanineja het was superleuk bij Chantal we hebben echt genoten en heel veel gekroelt  :P met alle jonkie's ze zijn echt supermooiiiii en foto's laten we aan Chantal over want wij hebben niet zo'n goede camera ...we gaan een nieuwe kopen maar heb je nu niks aan hé  ;D 8)

Dank je wel Caroline voor het compliment

Dank je Petra ja we hebben er weer 5 van die kroelkippie's ...en met de kooi zijn we ook heel blij  ;D

Gerda

Hoi hoi,

Een gele kuif! Dat is een bont valkje!
Leuk zeg!

Geniet er maar lekker van, ze zijn groot voor je het weet!

Liefs, Gerda

Coco en Chantal

12 april 2008, 10:51:20 #656 Last Edit: 12 april 2008, 10:53:13 by Coco en Chantal
Goede Morgen Dames.

Hier is Omaaaaaa met de foto's van gisteren ;D ;D

Met deze foto gaan we natuurlijk beginnen, gezellie ook Mandy op tafel bij de valkjes, het houden van vogels word al snel geleerd. ;D

Knappe Chica bij Miran

ff knuffelen bij Corine

Alle 10

De knappe zusjes geelwang, Chica en Belle :D

En zijn ze niet schitterend??
Groetjes Chantal en de valkjes

*Petra*

Ze zijn echt om te  :-* :-*, zo schitterend!!

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mico

:o ;D :o ;D

Ze zijn zeker te weten schitterend Oma Chantal ;D
En de foto met Mandy die is supermooi, ons lieve kleine knappe nichtje  :-* :-*

Dank je wel Petra hebben we gister ook veel gedaan dat  :-* :-* ;) ;D

Peggy

Hoiii meiden,  veels te lang geleden dat ik hier was  :-[  belachelijk gewoon  ;)

Maar!!!  ben nu wel weer helemaal bijgelezen want jullie hebben zo veel nieuwtjes....
Mico en dusty alweer 5 donsjes  :o  wauw   Gefeliciteerd hoor.  Gelukkig voeren ze nu allebei.
en dan Chica;  wat een schitterend mooi valkje zeg..echt helemaal te gek.

Chantalleke;  gefeliciteerd hè met je geelwangmeisjes Chica en Belle  :D  echte schoonheden.  Natuurlijk ben je daar trots op  :D

De foto's zien er sowieso vrolijk en mooi uit...zo gaaf,  al dat jonge grut op de tafel en de foto met mandy er bij is natuurlijk helemaal superrrr...wat is het toch een knapperd  :-*

Binnenkort krijgen jullie er dus ook nog een wildkleurtje bij...Het kan niet op.  en las ik het goed?  ;  roept amor de naam Mico ?  gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf  ;D

enne,wat een megakooi zeg  :o  daar kunnen makkelijk meer valkjes in.  leuk leuk leuk  :D

Fijn weekend hè dames...ben blij dat ik weer een beetje up to date ben.

Groetjes Peggy  :D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier