5 mei 2025, 21:22:07

mannetje of popje ?

Gestart door dragon-fire, 24 maart 2007, 19:36:49

« vorige - volgende »

dragon-fire

hoi ik heb net 2 valkjes opgehaald met de gele koppie is een oudere leeftijd wisten ze niet was ooit komen aan vliegen de ander met een wit koppie is zo.n 6 maanden oud ze zitten bij elkaar in een kooi maar is het een stel of 2 mannetjes ik zelf denk 2 mannetjes ....... gaat dat goed en kunnen ze straks met zijn 6 stuks in een voilere buiten dan haal ik namelijk nog 2 vrouwtjes er bij .

graag jullie advies en hulp ?

groetjes en bedankt natas

Lin

zijn inderdaad twee mannen een witmasker en een wildkleur. Je kan ze makkelijk buiten zetten met andere valkjes ook met meerdere mannen. Zet wel eerst deze twee in quarantaine. Zelf probeer ik altijd een even tal te hebben zodat er geen een buitengesloten wordt (is natuurlijk altijd nog mogelijk als het niet klikt)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

dragon-fire

hai lin oeps sorry verkeerde plaats :)

ja ik laat ze nu even wennen de kooi vind ik aan de kleine kant ook .  heel erg bedankt voor je snelle antwoord :)

ben er erg blij met ze ik vind ze erg mooi namelijk
groetjes natas

Lin

Geeft niks gebeurd dagelijks!

straks hebben ze alle vrijheid moet je maar denken. Zorg wel even voor verschillende diktes van je stokken anders groeiende nagels door. bij huisvesting staat een stuk over het juist huisvesten van je valkparkiet.
En natuurlijk even in quarantaine houden.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)