5 mei 2025, 20:40:52

parels?

Gestart door eefje nieuwenburg, 20 maart 2007, 19:43:12

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

ik heb een jong in het nest van Balou en zijn pop,nu is balou een bonte witmasker split cinnamon en zijn pop is wildkleur split bont en witmasker.
maar nou zit ik met het volgende jong,die is als ik het zo bekijk gepareld,zien jullie het ook?

maar hoe kan dat nou als hij niet split voor gepareld is?

ik ben nog niet helemaal thuis in de mutaties maar dit vind ik wel grappig.

groetjes eefje

Rob S

Hoi Eefje,

Ik denk dat het inderdaad parels zijn, en ik denk dat je het morgen of overmorgen zeker kunt zeggen. Aangezien de pennen dan al verder gegroeid zijn ;)

Groetjes

•=Bonnie=•

yep, dat lijken parels :)

eefje nieuwenburg

he dat is leuk en apart,dan moet de man dus toch een split voor gepareld hebben toch?

Nou hij komt bij Karin vandaan dus ik wacht wel even af wat zij zegt over de splits,kweet even niet meer wat de ouders van de man doorgaven....

groetjes eefje

Rianne

Hoi Eefje,
als de moeder niet gepareld is en de vader is er split voor, is dit in ieder geval een popje. :)

eefje nieuwenburg

ja pcies daar was ik achter maar hoe het dan met pa zijn ouders zit.....
en dan is het 100%zeker dat een popje is?
want daar gaat het mij dus om,dat ik niet straks iemand een pop verkoop en dat het dan niet zou kloppen....of kan dat hoe dan ook niet?
groetjes eefje

Rianne

Als de moeder niet gepareld is, kan dit alleen maar een pop zijn. Popjes kunnen ook niet split gepareld zijn dus de parels komen bij paps vandaan. Zijn vader kon ook split gepareld zijn geweest.

eefje nieuwenburg

ja ik hoorde van Karin dat dit het geval moet zijn geweest want Kazoo de vader van balou heeft ze niet.....

ik ben helemaal happy ;D
groetjes eefje