20 april 2024, 01:44:31

"STAMGASTEN"

Gestart door irma, 20 maart 2007, 19:25:39

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Irma

Mooie valkjes heb jij zeg!

Mara

♪ Marlies

Hoi Irma, ;D ;D

De geparelde bleekmasker heeft haar eerste eitje.
Nu maar duimen dat het een lutino is. ::) :P ;D

Groetjes Marlies ;)

♪ Marlies

Hoi Irma, ;D

Waarschijnlijk had ze dat eitje 8 april al, want vandaag lag het tweede er al. ;D  Kansen zijn verdubbeld. ::) :P ;D

Groetjes Marlies ;)

irma

Vandaag lekker buiten gezeten en wat zie ik Sunny en Rainbow zijn aan het wipwappen,als Rainbow het blok in gaat dan gaat Sunny gelijk een kijkje nemen met haar kopje in het blok (zou het dan toch wat worden) ???
En als iemand nu te dicht bij Sunny komt worden ze gelijk weg gejaagd.

gr Irma


Gloria en Lujo

♪ Marlies

Komt goed  ;D ;D ;D

•=Bonnie=•

Klinkt als dikke vette bingo  :) :D ;D

♪ Marlies


irma

Hoi Marlies,

Gaat goed  ;D
Hier word alleen maar gewipwapt.
Zazou en Whitney komen steeds de boel verstoren :P
En nu maar hopen dat Rainbow raak schiet :D

Gr Irma


Gloria en Lujo

♪ Marlies

Hoi Irma, ;D

Als er vaak gewipt wordt, dan zal het toch weleens een keertje raak zijn ?

Je ziet snel genoeg aan Sunny of ze met een eitje zit.

Dan laten ze de vleugels iets of wat hangen, en krijgen ze een knik in de staart.


Groetjes Marlies ;)

irma

Marlies,
Bedankt weer wat geleerd,ik hou het in de gaten.

Mijn valkjes zitten de hele dag in het binnenhok,ze houden niet van de zon 8)
Als Sunny eitjes gaat leggen zal ik wel een grote parasol boven de voliere zetten,anders zullen ze nooit gaan broeden denk ik.
...En dan hoop ik dat ze als geelwang wel de eitjes uitbroed want anders heb ik een probleem,ze zijn tenslotte het enige koppel.
Geef ze nu wel elke dag een badje en dat stimuleerd(merk ik) ;)


Gr Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Mijn fallow geelwangen wippen al 4 weken maar nog 0 eitjes :/ En de pop zit er al drie weken bij alsof ze elk moment moet gaan leggen.

irma

hoi Bonnie,
Ja dat kan natuurlijk ook ,we wachten geduldig af (nou ja geduldig) ;)
En we wonen bijna allemaal verspreid over heel Nederland beetje ver om eitjes uit te wisselen.
En soms (zeker bij jou)denk ik wel eens woonde ik maar wat dichterbij aangezien je wel hele mooie valkjes hebt.

Gr Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Waar woon jij dan Irma dat het zo ver is? En inderdaad met overleggen moet je niet te ver uit elkaar zitten.

irma

Hoi Bonny, een beetje late reactie maar ik woon in Rozenburg dat is een kilometer of 30 ten zuiden van Rotterdam.
Dus dat is toch 196km (2uur rijden)enkelereis :P
....en ja mijn man moet rijden en zoveel liefde heeft hij ook weer niet voor mijn valkjes ;)
Als het aan mij ligt heb ik die reis er wel voor over, voor een mooi zwaar bont witmasker mannetje .....maar helaas :'(


Vandaag iets mafs gezien Rainbow zat boven op Sunny en toen ze klaar waren ging Zazou op Sunny :censuur
...maar niet voor lange duur,want daar was Rainbow niet van gediend >:(
Hi Hi het zijn ook echt "stamgasten"

Gr Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Hey Irma,

Dat is inderdaad een eind. Mijn zoon is nog wel vaak in het weekend in Soest, bij vrienden. Da's over de helft voor jou. Maar ja, dan zie je niet de rest en ons enzo, toch minder leuk.