28 maart 2024, 12:47:58

Valkjes bende

Gestart door Rins, 3 december 2009, 11:58:19

« vorige - volgende »

Rins

Hallo allemaal hier Sunny,

Ik heb vandaag even de kerstboom bekeken.
De baasjes vonden dat, dat wel kon als ik op de schouder of zo ging zitten. Jullie snapen natuurlijk wel dat ik het dan allemaal niet goed kan zien, en al helemaal niet toen ik zag dat er nog andere vogeltjes in de boom zaten. Ik ben dus maar even in de kerstboom gaan zitten.

Ik zat eerst ook al met mijn pootje een beetje vast in een haakje van een andere kerstbal, maar die heeft het vrouwtje er snel afgehaald. Plukkie wil nog niet echt bij de kerstboom in de buurt komen die kijkt alleen maar toen vanaf de veilig schouder van de baasjes. Nena kan helaas niet vliegen om dat ze gekortwiekt is, en die blijft dus in de kooi in de eetkamer en kan helaas de kerstboom niet zien. Plukkie en ik vertellen haar wel hoe de kerstboom er uit ziet hoor, dus dat weet ze wel.

Ik hoop snel weer een verhaaltje te mogen vertellen.

Groetjes Sunny
en natuurlijk Plukkie en Nena

Rins

Hallo allemaal,

Hier even weer een bericht van Plukkie, Sunny en Nena.

Het is al weer een tijdje geleden de baasjes hadden het een beetje druk.
Nou ja druk ze hebben ons in maart zo maar een week met een oppas thuis achter gelaat. De katten hebben ze ergens anders heen gebracht. Zaten we daar met iemand anders in ons huis. Dat was ook best wel vreemd.
Nu het trouwns mooi weer is gaan wij ook af en toe lekker in de kooi naar buiten. Vandaag voor het eerst. Wel een beetje vreemd hoor er vliegen allemaal andere vogels rond en die maken allemaal andere rare gluiden.
Maar nu we lekker gewend zijn hebben er zelfs al even gedoucht onder de plantenspuit.
Wij zullen snel weer een verhaaltje achter laten.

Groetjes Plukkie, Sunny en Nena