19 april 2024, 17:06:13

niezen en ontlasting

Gestart door linda, 30 september 2002, 14:08:50

« vorige - volgende »

linda

hallo , ik heb een vraagje ,
onze pico zit de laatste dagen zo te niezen , is hij ziek of wat ? hij is in de rui en hij is heel levendig hoor niks aan de hand hij eet en doet net zoals anders.
hij zit nu op mijn schouder en zit met zijn snavel te knarsen , waarom doen ze dat?
en dan onze caro , die heb ik net vanonder zijn poepje moeten wassen want dat zat precies verstopt  ::)
ik heb hem pas van zaterdag en ik heb de indruk dat hij moe is hij zit graag in zijn kooi en oogjes toe.Zou het komen door al die nieuwe indrukken hier binnen in huis want hij komt uit de voliere en moet dus wennen aan al die nieuwe geluiden en indrukken .Hij eet en drinkt en speelt met onze pico , ze roepen op elkaar, onze pico is er meer uit dan caro omdat ik denk dat hij nog moet wennen aan alles maar het klikt tss die twee .straks komt tiny en misschien weet die raad ,we zullen wel zien hoe het loopt .
Ik hoop dat er iemand raad weet
groetjes linda

Tara

Dag Linda, hoe gaat het met Pico? Groetjes, Tara

franky

hallo linda ik denk dat het de stof van de rui is dat pico zo moet niezen.als hij goed eet en hij is even levendig als ervoor dan hoef je je niet ongerust te maken. Zitten ze nog nie samen in de kooi ? ik hoop dat alles vlug goe komt met pico maar maak u maar nie ongerust!!!!! ::) ::) ::) ::)

linda

alles is weer  oke hoor  :D :D :D. onze pico zit in de rui , raar maar waar op vier maanden , zal de jeugdrui wel zijn zeker.Ik heb hem met de fles gevoerd en hij heeft altijd binnen gezeten , en zat niet zo mooi in de pluimen als de valkjes van frank , maar nu met de rui komt dat allemaal mooi in orde.Als ik in zijn nekje voel dan voel ik daar allemaal pennetjes en hij is ook al een deel van zijn staartveren kwijt.Hij is veel mooier aan het worden , en de parels zijn er nog hoor , ik had gehoord dat ze de parels verliezen bij de rui , maar dat is niet zo , toch niet bij onze pico.
Ik las op een ander bericht dat iemand dacht dat ze een mannetje had omdat die zo mooi fluitte maar na een paar jaar eieren ging leggen, is het dan ook een fabeltje dat popjes niet kunnen fluiten , want dat is toch raar dan .
groetjes linda pico en caro

cisca

Hoi LInda.
Het is inderdaad itsje vreemd dat een pop fluit maar ja de wondere zijn de wereld nog niet uit en dat pico zijn parels nog heeft dat kan wel hoor na de tweede of derde rui heb je kans dat ze verdwijnen en zo niet dan heb je of een pop of gewoon mazzel.nou groetjes en tot horens doegie.