Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Mara


Riny

Hoy Suus
Bedankt voor het plaatsen van de mooie foto's.
Dat Mupke van jou daar straalt wel de ondeugd vanaf.
Hopelijk heb je gekregen wat je in je reservering vroeg.
En Tommy die ziet er alles behalve ziek uit.
Groetjes Riny

Ivy

Tja, ik persoonlijk zou niet naar een gewone DA gaan. Ik heb het al meegemaakt dat ze mij maar iets geven omdat ze niet willen toegeven dat ze geen idee hebben wat er aan de hand is.
Ik zeg ook niet dat je naar Feld moet (ga ik ook niet naartoe, Amsterdam is voor mij dichterbij), er staan genoeg da's in het lijstje... ik hoop dat er eentje redelijk bij je in de buurt is.
Hopelijk is er toch niks aan de hand, ik heb ook al eens vogel gehad met zaadjes in ontlasting - het kwam omdat ik op pellets wou overstappen en ze vonden het niks aan, maar toen ze weer zaad kregen was het over.
Wel klinkt mij de combi - zaad in ontlasting met braken toch iets ernstiger, vandaar dat ik zeker naar een goed DA zou gaan als ik jou was.

Als je denkt dat ze in orde is, zou je ook bijv. ontlasting onderzoek kunnen laten doen... dat stelt ook weer gerust he :D

Veel succes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Citaat van: Riny op 23 februari 2007, 17:00:58
Hoy Suus
Bedankt voor het plaatsen van de mooie foto's.
Dat Mupke van jou daar straalt wel de ondeugd vanaf.
Hopelijk heb je gekregen wat je in je reservering vroeg.
En Tommy die ziet er alles behalve ziek uit.
Groetjes Riny



Ze is een dikke handvol en nog veel meer als ik in de reservering vroeg. Ze is geweldig!  :-*

Weet je wat wel heel stout van haar is? Als ze Tommy aan de kant wil hebben en die laat haar niet (snel genoeg) erbij of pikt naar haar omdat ze weg moet gaan, dan bijt ze Tommy in de poot... :o

Bedankt voor het meeleven, ik hou haar dit weekend heel erg scherp in de gaten. Als ze meer afvalt dan gaat ze in een aparte kooi, wordt de ontlasting opgevangen en gaan we naar de DA die Riny me heeft doorgegeven.

Volgens mij kan een levendige vogel niet ziek zijn maar je weet maar nooit. Ik hou jullie op de hoogte

Oh en Riny, misschien heb je wel gelijk over dat broeds zijn. Als je goed kijkt zie je ook dat haar snavel verkleurd is...dat is sinds een paar weekjes zo. Op de foto in mijn handtekening is geen verkleuring te zien.



hippysuus

Hoi lieve allemaal,

Het lijkt prima te gaan met Tommy, ik snap het ook niet meer hoor. Poepjes zijn weer normaal ook, ik blijf haar echter toch in de gaten houden.

Vanmorgen was het tijd om de kooi schoon te maken, ze gaan dan ook altijd douchen en mogen dan uit de kooi om zich verder te poetsen. Ik heb er flink veel foto's van genomen, die hebben jullie ook wel verdiend  ;D Van ieder 7 foto's van een natte kabouter dus ga er maar even voor zitten!

Eerst Tommy maar even  :-*















Wat een lekker koppie he? Dit was trouwens pas de tweede keer dat ze actief mee deed met douchen, ze begint het eindelijk leuk te vinden.

En hier dan de foto's van mijn mooie meisje Mupke  :-*















Heerlijk he? Bij het kroelen wringt ze zich ook altijd in al die rare bochten, ze is erg lenig  :P

Liefs,
Suus

Riny

Citaat van: hippysuus op 26 februari 2007, 13:08:15



Heerlijk he? Bij het kroelen wringt ze zich ook altijd in al die rare bochten, ze is erg lenig  :P


Hoy Suus
Jou Mupke is ook groot gebracht met iedere morgen, een flinke portie ochtendgymnastiek.
Leuke foto's.
Groetjes Riny

aad

Hoi suus

Geweldige foto's Suus  :D
Bijna net zo mooi als die van mij  ;D ;D ;D ;D ;D ;D  *fluit*

Groetjes aad

hippysuus

Niemand heeft zo'n mooie foto's als jij Aad  ;D

De laatste tijd gaat het weer heel goed met Tommy, vandaag is ze ineens weer aan het spugen...het is een raar meisje hoor. Voor alle zekerheid heb ik nu in ieder geval yakult in huis. De bak met grit blijf ik maar aanvullen, ze lijkt inderdaad wat broeds te zijn maar er is gelukkig geen ei te zien.
Zou ook weinig nut hebben zonder mannetje  ;D

Verder gaat hier alles zijn gangetje, er komen even een paar heel drukke weken aan maar die overleven we ook wel weer.

Groetjes,
Suus

aad

hoi Suus

Eventueel heb ik wel wat bevruchte eitjes voor je  ;D ;D
Het is hier een kleine moeite  ;)

Groetjes aad

eefje nieuwenburg

je zegt dat je de bak met grit maar moet blijven vullen,kan het niet zo zijn dat ze zich overeet aan het grit en daarom misselijk word?

Caroline had dat toen met brocolli,dat een valkje zich er aan vol vrat en dat ging fout,toch even in de gaten houden dus.

ik heb het zelf ook gehad dat 1 van mijn valkjes zich volvrat aan de sepia,die raakte ook verstopt.
sterkte!
groetjes eefje

ps leuke douchefoto's ;D