8 mei 2025, 08:24:36

Popje erbij of niet?

Gestart door Raymond, 3 april 2007, 10:17:26

« vorige - volgende »

Raymond

Sommige zullen het wel weten van afgelopen week over het plukken.

Nadat we het gedrag hebben bestudeerd, zijn we er voor 99% zeker van dat onze albino een mannetje is. Het popje pluk hem soms ook in de nek zoals ze dat ook bij het andere mannetje doet.

Dat betekend dat wij 3 mannetjes hebben en 1 popje terwijl we toendertijd waren verteld dat we 2 popjes en 2 mannetjes hadden.

3 mannen en 1 pop, is redelijk druk voor het popje, is het verstandig om er nog 1 pop bij te doen of niet? We komen dan wel op een oneven aantal uit.

Daarnaast moet het popje al wel een jaar oud zijn. Dan is ook nog de vraag of ze ertussen zal passen.

Graag wat advies

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Riny

Hoy Ray
Als ik in jou schoenen stond zou ik er 2 poppen bij kopen.
Je moet in ieder geval zorgen, dat je even aantal mannen en poppen hebt, anders krijg je ruzie in de voliere.
Het beste kun je de nieuweling apart laten koppelen met de eventuele partner.
Groetjes Riny

Raymond

2 erbij, weet niet of dat te krap wordt, zeker als er dan ook blokken in moeten. Heb zeker geen plek voor 3 blokken

Dit is de kamervoilere namelijk

Riny

Hoy Ray
Dan zou ik een man verkopen en een nieuwe pop erbij plaatsen.
Groetjes Riny

Raymond

Citaat van: Riny op  3 april 2007, 10:45:36
Hoy Ray
Dan zou ik een man verkopen en een nieuwe pop erbij plaatsen.
Groetjes Riny

Ja en dat is dus net iets wat we niet willen. Elk valkje hebben we sinds ze weg mochten en elk heeft zijn eigen karakter. Ik denk niet dat we dat over ons hart krijgen.

Stitch is onze stumper, vliegt alsof hij een blok beton aan zijn staart heeft hangen. Hij is gewoon er onhandig.

Timon, de jongste maar de grootste macho. Zeer mooi valkje

Gizmo, al gekoppeld aan het popje

Onmogelijke keuze voor ons.
Wordt dus lastig als ik het zo allemaal lees

Rianne

Hoi,

door welk gedrag denk je dat de albino een man is? Fluit hij al, doet hij al macho? :) Anders zou je nog borstveertjes op kunnen sturen voor DNA onderzoek, www.gendika.com