3 mei 2024, 16:40:10

mijn voliere bouw

Gestart door Petro, 13 maart 2007, 06:36:05

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Petro

Ik gebruik gedeeltelijk schelpenzand en voor de rest beukensnippers op de tegelvloertjes. Verder zou ik voor de kwartels hun badje gewoon 'zwarte' schone zand gebruiken.

Mara

Rob S

Hoi Petro,

Ik gebruik gewoon metselzand, dat is makkelijk schoon te maken dmv zeven en in verhouding met beukensnippers veel goedkoper.

Groetjes

Rianne

Ik heb gewoon een snoeptrommel (wel een lege ;D ) gevuld met stratenmakers zand, met mooi weer liggen ze er zelfs met z'n drieen in te badderen. Dus je hebt helemaal niet zoveel zand nodig om het ze naar de zin te maken. :)

Mara

Hoi Petro

Kijk, er komen zoveel tips binnen!! Goed idee van die snoeptrommel Rianne.

Mara

Petro

hallo,

bedankt allemaal voor het meedenken,hier kan ik wel wat mee.ik ga gewoon een bak maken waar ze in kunnen.

Petro

hallo,

even een update,
ik heb de vloer toch nog niet gestord ivm het weer,dit ga ik in het loop van het jaar wel doen,ik heb voor de rest geen kieren waar vuil in kan gaan zitten ook omdat ik het elke dag goed bij hou.ik heb er wel een laagje zand op gedaan.ze hebben het reuze naar hun zin in de voliere,de valken zijn na aankoop allemaal eerst in een onverwarmde schuur gezet ze kwamen toch uit buitenvolieres dus de overgang was niet te groot.

hier even een foto zoals het nu is.zal ook gauw foto's maken van de binnenkant.



hier even wat foto's van de valken









zal binnenkort van alle valken een potret foto maken


hennie

Hallo Petro,

Dat schiet al lekker op, bij jou! Je hebt het weer inderdaad even niet mee gehad. En komende week krijgen we weer veel regen.

Al wat je nu niet kan doen, komt later wel! Het ziet er voor nu toch al prachtig uit! Zowel je voliere als je valkjes!

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Petro

Ziet er goed uit je voliere. Ja, dat van die vloer kan ik wel begrijpen, daar is nu toch geen weer voor.

Mara