Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Lars

30 maart 2008, 22:02:48 #915 Last Edit: 30 maart 2008, 22:07:10 by duupje
Hallo daar,

ik ben hier nieuw en heb bij u een valkparkietje in reservering staan (we hebben een paar keer gemailt, mijn naam is Lars ;)).

Kleine intro voor mensen die me nog niet kennen: ik heb een maandje geleden mijn eerste valkparkietje verloren. Die heb ik 4 weken in huis gehad (gekocht in een dierenwinkel zonder ring, leeftijd onbekend). de laatste 2 dagen waren zo leuk met haar, ze begon tam te worden en kwam naar me toe. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik enorm gek ben geworden op valkparkieten. vandaar dat ik met Het Valkjesparadijs in contact ben gekomen.

Uit interesse kwam ik hier terecht en ik moet zeggen dat ik het enorm leuk vind om te zien dat er zoveel liefde en aandacht aan deze beestjes wordt gegeven. ik ben zelf een beginner dus ik steek in dit forum een hoop op.

wat een schitterende foto's allemaal. ik ben zo enorm benieuwd. heb speciaal een nieuwe kooi gekocht die er nog eng leeg uitziet , maar hopelijk is daar over 2 maandjes misschien wel verandering in gekomen. ik ga dit dagboek bijhouden :)!

♥Debby♥

Wat een mooie foto's Caro... geweldig!!

doen ze het goed?? gaan ze lekker eten??

De jongste van het stel is ook schitterend hoor.. echt heel mooi..

Ik hoop dat je vandaag uitslag krijgt van Pareltje.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

caro

Hoi Lars,

Leuk dat je ook eventjes in mijn dagboekje bent geweest. Het wordt nu spannend voor je.

-----------------------------------------------------------------------

Hoi Debby,

Bedankt voor je compliment over de foto's. We  hebben een nieuwe camera dus het is allemaal wennen. Het eerste resultaat mag er wezen. Het gaat allemaal goed met de trotsjes. Vanmorgen heb ik ze gewogen, dus ik ben benieuwd wat ze vanavond wegen.

-----------------------------------------------------------------------

Ik ben net in de voliere geweest. En ja hoor, er ligt een ei te piepen bij Tommy en Fallow. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Groetjes

Car0
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anke

Hoi,
Een piepei, spannend!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lars

piepei? oeh..... nu word het inderdaad spannend! wacht op de eerste foto's ;)

*~Jeanine~*

1 april 2008, 09:22:51 #920 Last Edit: 1 april 2008, 09:25:05 by Jeannine
Spannend

Heb je de uitslag al of pareltje een poppetje of een mannetje is?

caro

Vandaag afscheid genomen van valkje nr 3. Hij is vanmiddag opgehaald door de nieuwe baasjes. Nu dus nog 2 te gaan.

Zoe' wordt vrijdag opgehaald en Daya wordt in het weekend opgehaald :'(. Het is toch heel erg fijn om te weten dat ze goed terecht komen :). Daya en Zoe' zijn de eerste valkjes die ik kan blijven volgen op het forum. Ik vind dat toch wel heel erg leuk.

DAYA

ZOE'

Samen

Ik leer ze vast de sleutel gebruiken, dan kunnen ze hier altijd weer (terug) naar binnen ;D ;).

De uitslag van pareltje heb ik nog niet binnen :-\.

Tot slot mijn 1 april donsje. Het is een donsje van Tommy en Fallow.

Er ligt nog een ei te piepen dus morgen heb ik waarschijnlijk weer nieuws.

Groetjes

Caro

Lars

Agossie, mijn vogeltje ;D. Nou moeder en zoon/dochter (?) maken het zeker goed? beschuit met trosgierst volgt. rustuurtje van 13.00 15.00!

wat een enorm mooie foto's! moeten we alleen nog een naam verzinnen want daar ben ik enorm slecht in :-\. zeker omdat het geslacht onbekend is.

klein leven kan zo mooi zijn

wat een feest :D

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Wat lijkt me dat moeilijk om afscheid te moeten nemen.
Voor jou dus heel veel sterkte in het weekend.

Wel erg leuk dat je de valkjes hier kan blijven volgen.

En je 1 april donsje is echt een dotje.
Om te  :-*
En nu al gereserveerd dat gaat snel  :D

Heb super genoten van de foto's.

Dierenfreackske

Hoi Caroilne   ...wat een lieve donsjes zeg en wat een mooie foto's zijn dat ! Heel mooi ! Ik ben al benieuwd hoe hun verenpak er gaat uitzien ook ! Grtjs Ann

caro

Morgen ga ik afscheid nemen van mijn laatste 2 trotsjes :-\ :'(.
Morgen komen Annelies en Debby hun 2 kanjers ophalen. Ik zal ze alletwee erg gaan missen. Ik vind ze toch wel bijzonder, 2 dochters van mijn PRIDE :-* :-*.  Een pridientje heb ik nog niet in mijn collectie ;) ;D.

Tommy en Fallow hebben ondertussen 3 donsjes.

Bij mijn eerste eigen gekweekte koppel Plukkie en Beauty staat er ook een ei op uitkomen. Geweldig.

Ik heb vandaag leuk nieuws gehad :) ;).

Mag ik jullie eventjes voorstellen aan

ROXY

Annelies en Debby tot morgen :).

Groetjes

Caro

Annelies

Gaaaaaaaaaaaaf gefeliciteerd ze blijft dus lekker bij je.

Tot morgen heb er zin in. :-*

Liefs Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Heel veel sterkte morgen met afscheid nemen.

En hartelijk gefeliciteerd met Roxy :D
Ben heel blij voor je dat het een poppetje is.
En Roxy is een geweldige naam :)

*Petra*

Hoi Caro,

Fijn dat Roxy een popje blijkt ye zijn, en lekker mag blijven!
Veel sterkte met afscheid nemen van jouw kanjers!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi ...allereerst gefeliciteerd met Roxy he , wat een beauty al ! En heel veel succes met het afscheid nemen van Zoé en Daya ....en het is toch wel heel tof dat je ze op het forum steeds kan volgen he , super zeg ! Gelukkig komen ze allen in een liefdevol gezinnetje terecht samen met andere soortgenootjes he ! Grtjs Ann