Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Gaaaaaaaaaaaaaaaaf, gefeliciteerd :) Fallows heb ik ook nog niet gehad, liggen nu wel eitjes waar ze in zouden kunnen zitten.

Annelies

Hoi Caro

Gaaf joh gefeliciteerd met je eerste Fallow.

Gr. Annelies

*~Jeanine~*

Sally

Hallo Caroline,

het moet wel heel speciaal zijn een falow? Gefeliciteerd alvast. :P
Maar nu vroeg ik me af...
Hoe ziet een falow eruit?...

Groetjes Sally

caro

Bedankt iedereen voor de felicitaties  en ook voor de beterschapswensen :-*. Heel erg leuk.

Ik ben gelukkig weer beter en ik ga nu weer mijn best doen om jullie boekjes door te lezen. Dat zal wel een karwei zijn, maar ook wel leuk natuurlijk ;D.

Het gaat hier allemaal goed en het is erg spannend. Ik hoop dat het weer zo blijft want dan kunnen er een paar vogels weer heerlijk naar buiten.

BEAUTY EN PLUKKIE

Het witte donsje

Het gele donsje

Samen

TOMMY EN FALLOW

Valkje 1 GERESERVEERD

Valkje 2

Valkje 3

Alle 3

BEAUTY EN BENJI en de 2 pleegdonsjes.

De eigen jongen zijn weer 2 bontjes

Alle 2

De 2 pleegdonsjes, de ouders zijn Tweety en Shadow.

Alle vier

Tot slot

Vanmorgen is er een tweeling geboren waarvan 1 een fallow

Alle jongen zijn nog te reserveren, behalve de 2 witmaskers. Ik wil eventjes afwachten wat de geslachten zijn en dan zou het een koppeltje kunnen worden. Dan schiet het op met eigen gekweekte koppeltjes ;) ;D. Dit is waar ik naar toe wil werken, ik wil helemaal verder met eigengekweekte koppeltjes.

Lars, ik hoop dat je een keuze kunt maken :), het zal moeilijk worden.

Dit was mijn nieuws weer.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

caro

Ik heb nog even foto's opgezocht van de ouders van de tweeling . Speciaal voor Sally  ;) :)

Vader (helaas een bewogen foto),gepareld split fallow

Moeder, een fallow

Dit is oma, dit is een geparelde fallow. (moeder van de vader van het fallow donsje)

Lars

Ik heb er wel even over na moeten denken, maar ik heb toch gekozen voor het eerste valkje. Ik was zo blij toen ik de eerste foto's zag drie weken geleden , dat ik dat als rede heb, voor de eerste te kiezen.

Ik ga voor de lol eens kijken naar hoe hij er over een weekje of 4 uit zou zien. volgens mij komen er wel rode wangetjes uit met donkere vleugels.

Ik ben helemaal vrolijk op dit moment!

Annelies

Hoi Caro

Oh wat zijn ze weer gaaf allemaal, waarom heb ik geen binnen voilere  ??? ;D ;)

Groetjes Annelies

caro

Sally

Hallo Caroline,

Leuke foto's van je donsjes, ze zijn echt prachtig allemaal!
En nu weet ik dus nog steeds niet wat een Fallow is... Lutino?..
Het zal wel aan mij liggen. Ik ben niet zo goed in mutatie's. :P
Maar bedankt voor de foto's, het zjin mooie valkjes!
Ik zie wel dat Oma wat donker heeft aan de vleugels, is dit het genoemde Fallow?

Groetjes Sally

Lars

Dat is dus iets waar ik ook mee zit. Ik ben gek van lutino's. die vind ik zo mooi, maar het lijkt nu alsof een Fallow er bijna net zo uit kan zien. Ik vind ze bijna allemaal mooi, maar ben gek van die rode wangetjes. Bij lutino's komen die zo mooi uit.  :)

Annelies

Hoi Lars

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heb je al een mooie naam ???

Nou als jij die oranje wangetjes mooi vind dan heb je nog heel wat valkjes te gaan  ;D Caro heeft daar hele mooie mutaties in  ;)
In ieder geval is je kooi groot genoeg.

Groetjes Annelies

PS Zoë komt bij Caro vandaan, ook met oranje wangen en een beauty van een vogel  ;D

Lars

Ik weet zeker dat ik er nog een tweede bij neem. maar dat doe ik pas over een maandje of twee. ik laat eerst deze kanjer even wennen aan mij en aan zijn of haar nieuwe plekje. de naam laat ik afhangen van het geslacht. Van mijn vorige vogeltje wist ik het geslacht niet, er zat ook geen ringetje om het pootje, wist niet hoe oud het was. Vandaar dat ik nu alles van dit vogeltje wil weten. ik weet hoe oud hij of zij is, ik weet dat ze uit een goed huisje komt. dat geeft een fijn gevoel.

Ook vind ik het zo fijn dat Caroline je op een heel leuke manier op de hoogte houdt van hoe het met de vogeltjes is. daar mag best even voor geklapt worden.

Ik weet zeker dat mijn tweede vogeltje ook bij Caroline vandaan komt. het duurt eventjes, maar het is het wachten denk ik zeker waard! mijn fout de vorige keer was gewoon een te snelle aanschaf in de winkel omdat ik het geduld niet meer kon opbrengen. Nog steeds toeval dat het vogeltje dood ging, maar deze keer kan ik gewoon wachten.

caro

Eindelijk weer tijd om wat te schrijven. Ik heb het erg druk :-[ :-[.

Dit weekend alle vogels naar buiten gedaan. Ook mijn lieve Sammy zit nu buiten :-\, samen met haar Pipo. Ik heb nu nog maar 2 valkjes binnen en 1 parkiet, in de binnenvoliere. Als het allemaal goed gaat met de fallows en er zit een pop bij, dan komt deze gezellig naar binnen.

Ik heb alleen nog maar Pearci en Benji binnen omdat deze nog 4 jongen hebben.

De 2 eigen jongen zijn bont cinnamon

De 2 pleegdonsjes, de jongen van Tweety en Shadow

Cinnamon opaline witmasker

Cinnamon opaline

De drie van Tommy en Fallow

De 2 valkjes van Plukkie en Beauty

Opaline witmasker

Opaline

Tot slot de fallow jongen. Ik heb de ouders maar omgedoopt tot GUY en DOLL.

Er zijn 2 donsjes doodgegaan :'(, eentje is 's nachts geboren en niet warm gehouden, dus lag het dood in het hok en vanmorgen een eitje opengebroken wat al 2 dagen aan het piepen was. Dit was helaas ook dood, dit waren gelukkig geen fallows.

Lars nogmaals bedankt voor je erg leuke berichtje :-*, bedankt voor het applaus ;) ;D. Ik ga er helemaal van  :-[ ;).

Groetjes

Caro

trienke

Hoi

wat een leuke foto's zeg, die ukkies zijn echt schatjes, gefelicteerd met je fallow's.

Groetjes Trienke