Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Caroline

Fijn weekend en gefeliciteerd met je jarigen en je 3 eitjes!!!  :D

Heb je ze al geschouwd??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Dat gaat goed caroline! fijn hoor al 4 eitjes.. super!

fijn weekend met alle verjaardagen!

Groetjes.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Goed gedaan Pride, 4 eitjes, trouwens heb ik je al verteld dat ik dat zo'n mooie naam vind  ;)?

Fijne verjaardagen met je vader en Wesley!!

Groetjes Petra   :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

caro

Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik zal aan jullie denken als ik wijntje drink zaterdag en zondag ;) :).

Pride is ook trots op zijn mooie naam hoor.  ;) :). Pride is heel speciaal net als zijn naam :-* ;) :D.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

♥Debby♥

hoi caroline,

heb je het weekend goed overleefd??

heb je al kunnen zien of de eitjes bevrucht zijn? en is het bij 4 gebleven of zijn er nog meer bijgekomen?

caro

Ik heb een druk weekend achter de rug :P :P. Maar wel heel erg gezellig. Maar ik ben hier om eventjes verslag te doen over valkjes en niet over feestjes :P :) ;).

Met de valkjes buiten gaat het allemaal heel goed. Weinig nieuws daar te melden. Binnenkort ga ik de nesthokken uit elkaar halen en ontsmetten. Leuk om weer alles in orde te gaan maken voor het volgend kweekseizoen. Ik heb er weer heel erg veel zin in.

De valkjes binnen gaan ook goed. Luna (albino) is verschrikkelijk in de rui. Haar kop is niet om aan te zien, heel erg veel kale plekken. Er is wel een ontluikende liefde aan de gang. Mijn opvangvalkje Pipo en Sammy zitten vaak met de kopjes bij elkaar om elkaar te kroelen :-* :).

De koppels van de winterkweek gaan het nu pas een beetjes snappen  ::) :P. Ze zitten af en toe in de broedhokjes, dus wie weet toch nog eitjes. Beter laat dan nooit ;).

Er liggen nu 5 eitjes bij Pride en Joy. Ik heb ze vanmorgen geschouwd en er zijn er zeker 3 bevrucht.

Groetjes

Caro

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Dat is goed nieuws Caroline,

Ik hoop dat je binnenkort volop tussen de eitjes en donsjes zit!

Rianne

Gefeliciteerd! :D Hopelijk zijn de andere 2 ook bevrucht!

*~Jeanine~*

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en met de 5 eitjes.

Ben benieuwd wat er voor moois uit gaat komen ;D

caro

Ik kom weer eventjes verslag doen.

Ik heb een rot week achter de rug  (vandaar dat ik weinig online ben geweest)  en de ellende is waarschijnlijk nog niet achter de rug :-X :'(. Mijn oudste zoon Wesley is vorige week diverse keren bedreigd op school :-\ :'(. Je hoort het altijd op het nieuws en dan gaat het aan je voorbij, maar nu gebeurt het ons. Wat er nu allemaal door mij heen gaat :-\ :'(. Het is gewoon verschrikkelijk :'(. Het is gewoon doodeng om dit mee te maken. Ik hoop dat jullie mij geen zeur vinden, ik heb tegenwoordig weinig leuk nieuws te melden. Sorry :-[.

Nu even leuk nieuws.

Pride en Joy hebben 6 eitjes en ze zijn allemaal bevrucht. Als het goed is volgende week donsjes :). De eitjes ontwikkelen zich goed.

Pearci en Benji hebben het nu ook door ;D, ze zijn ook flink aan de wip. Dus misschien binnenkort eitjes.

In het weekend lekker de voliere schoongemaakt. Ik moest even mijn boosheid kwijt :-X. Dus ik kan er weer even tegen. De vogels buiten doen het allemaal erg goed.

Ik ga weer veranderen met de koppels. Ik zou Shadow gaan koppelen aan Yubel, maar dit gaat niet door. Ik heb in Holten een albino gekocht en die wil ik gaan koppelen aan Shadow. Als het wil gaan lukken dan kunnen uit dit koppel albino's komen, zowel mannen als poppen. Dit zou helemaal geweldig zijn, misschien komt dit jaar dan mijn droom uit.

Groetjes

Caro

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Wat een ellende zeg.
Doet de school niks aan die dreigementen?
Het is te gek voor woorden.
Je hoort het steeds vaker.
Ik weet niet wat die kinderen denken tegenwoordig.
Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Kan me heel goed voorstellen dat je als moeder zijnde geen moment rust hebt totdat je zoon weer veilig thuis is.
En je bent zeker geen zeur.

Je gaat het nog druk krijgen.
Pride en Joy 6 eitjes.
Blijf je boekje heel goed in de gaten houden  ;D

Ben benieuwd of er ook eitjes komen bij Pearci en Benji.

Nogmaals Sterkte!

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....wat een eng verhaal met je zoon zeg !
Dat moet je inderdaad au Serieux nemen hoor !
Ik zou naar de directie stappen en de leerlingen aanpakken ook hun ouders hoor ! Ik vind het verschrikkelijk zoiets te moeten lezen he ! Je moet door een hel gegaan zijn toen en waarschijnlijk je zoon ! Hij moet heel open zijn voor je zodat je hem kunt helpen ! Eventueel laten helpen ! Erover praten misschien ook met een psygoloog ? Ik ken ook iemand en die heeft al veel gepraat daarover met een psygoloog en is daar veel mee geholpen en ze hebben het ook aangepakt die dreigementen op school en het CLB . Het was toch op school gebeurd of niet ? Grtjs Ann

Caroline

Heel veel sterkte meis.  :-\

En 6 bevruchte eitjes  :o super, gefeliciteerd!!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Heel veel sterkte voor jullie.

Ik hoo pdat je droom uit gaat komen en gefeliciteerd met alle eitjes.

Groetjes Anja