Taiko, Elmo en het andere gespuis!!!!!

Gestart door kimberley, 29 december 2006, 13:13:13

« vorige - volgende »

kimberley

Citaat van: Lin op 25 februari 2007, 13:57:55
Hey Kimberley en ronald,

Leuk om wat fotos en een verhaal te lezen. Het had nu wel lichtelijk geler moeten worden als het een man is. Maar het fluit toch geen melodietjes toh alleen maar ropen? Taiko is van 10-11 dacht ik Inge. Ze hebben een certificaat waar het op staat. ik hoop dat er man voor ej bijzit. Jammer dat de andee lutino er niet meer is anders had je nog een grotere kans.

filmpjes doe ik altijd via www.youtube.com

Groeten, Lin

He Lin
Taiko kan het bouwvakkersfluitje wel heel goed hoor, soms probeert ze ook papegaaitje leef je nog....
grappig gehoor, verder roept ze inderdaad alleen maar.
Citaat van: Inge... op 25 februari 2007, 13:40:37
Ik vind Taiko nog steeds errug mooi hoor! Dat oranje steekt zo mooi af bij het grijze! Ben benieuwd naar het filmpje.  :) Hoe oud is Taiko nu?

Ik wacht ook op een valkje uit Linda's nestje  ;D Willen jullie sowieso een lutino? Dus als er geen lutino man bij zit dan geen ander valkje?

Heb je het filmpje al upgeload of lukt dat juist niet? Hoe probeer je up te loaden? Anders zou je alleen het adres er naartoe hier hoeven neer te zetten.

Hai Inge,

ik zal op het certificaat moeten kijken hoe oud Taiko precies is maar ze is in ieder geval van november.
en we willen graag een lutino, maar als die er niet bijzit moeten we even met lin overleggen wat de andere opties zijn (als die er zijn) als het maar wel een man wordt, die wil ik zo graag!!!
Citaat van: kimmie op 25 februari 2007, 14:13:45
Heey Naamgenootje,

Ik kom even buurten in je dagboekje...
Wat is Taiko mooi...!!
En er komt ook een vriendje zie ik...

Ik ga proberen vaker langs te komen...

Groetjes Kim

He Kim
Leuk dat je Taiko zo mooi vindt (ze is nog veel mooier in het echt hoor!!!)
ik vindt het leuk dat je wat vaker gaat kijken!

Nou ik ben bezig om het filmpje te uploaden, hopelijk gaat het lukken, we zullen zien.

Nog even een foto van taiko, ze geeft nog wel kusjes af en toe (heel af en toe)

[/color]

kimberley

even kijken of ie het doet.....

http://www.youtube.com/watch?v=mN57d4RTqxQ

als het goed is moet dit het filmpje zijn..

kimmie

Groetjes Kim, Karel en Lady

Inge88

Ik zie hem of moet ik haar zeggen!  :) Zo.. die fluit best wat af zeg...  :) Ga je ook nog kunstjes of andere leuke/gekke dingen van Taiko filmen?

Lin

Is al dat geluid van Taiko?  :o Leuk om Taiko zo te horen  Mooie scherpe foto van ronald en Taiko! Ze zit mooi in de veren. :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

kimberley

Citaat van: Lin op 25 februari 2007, 19:28:44
Is al dat geluid van Taiko?  :o Leuk om Taiko zo te horen  Mooie scherpe foto van ronald en Taiko! Ze zit mooi in de veren. :D

Hey lin
ja dat geluid is van Taiko.... gaaf he!
wij vinden haar ook echt heel erg mooi, en ze is nog steeds erg lief.

kimberley

Zoooooooooooooo hebben wij effe "stoer"gedaan vandaag, zomaar een andere auto staat er ineens voor de deur!!!! :o

we gingen vanmorgen kijken of we iets konden vinden om met de tijd een diesel te gaan rijden, en vanmiddag was de "nieuwe" auto er al.
wel maf hoor, we gaan van een golf gti (snel) naar een 1.8 diesel(langzaam :-\ )
maar mn knip vind het wel leuk  ;)

Taiko voelt zich alleen vandaag, vanmorgen waren we weg en vanmiddagh moest ik werken, dus was ie weer alleen.en nu is ze boos, ze fluit niet en wil er niet uit!!!!
verwend mormel!!! ;D

ik ga van het weekend weer nieuwe foto's maken en misschien als ze leuk doet nog een filmpje!

mazzelsssss :)

Inge88

Hihi, valkjes zijn soms ook een beetje humeurig en mokkig  :P Ik ben benieuwd naar het filmpje :)
Taiko wel leuk doen hoor!

Lin

Dat is inderdaad een verschil als je naar diesel gaat  :D Wat fluit taiko dan mooi! Lijkt dan wel op een man :-X kusje aan je mormel :-*

*Manon*

Hai Kimberley,

Wat een leuk dagboek heb je en en wat is Taiko een schat zeg en mooi!
Je filmpje vind ik super! Kijkt hij niet raar als ie zich zelf hoort.
Onze Pip kijkt altijd heel verschrikt op als ik zo'n filmpje afspeel. Ze wordt ineens heel druk, kijkt dan alle kanten op... zo leuk om te zien!

Ik kom vaker langs in je dagboek, superleuk om te lezen!

kimberley

hallootjes

even snel een paar foto's van ons model!
heb ik van het weekend geen tijd voor, we krijgen dan de andere meubels!!!! altijd leuk he

duszzz na het weekend zijn we er weer!

doeiiiiiiii
kusje van Taiko

Lin

Leuk fotos!
Ziet er weer goed uit hoor. Op die eerste foto kijkt ze zo lief. Wat voor meubels krijgen jullie dan wel niet dat je het hele weekend ervoor nodig heb? ;D

kimberley

Hallo allemaal!!!!!!

even een weekendje eruit geweest, we moesten zaterdag andere meubels halen (lin ze waren niet zo groot hoor)
hele zaterdag weg natuurlijk en zondag zijn we als verrassing naar mijn opa en oma gereden in hellevoetsluis (onder Rotterdam), die vierden hun verjaardagen en wisten niet dat wij kwamen. dus vroeg weg en laat terug, maar wel leuk!

Taiko vind het wel spannend, die heeft een andere plaats in de kamer gekregen, naast de leguanenbak! ze zit maar te fluiten naar ze en ze te roepen. de planten in de bak zien er ook erg leuk uit.
elmo vindt het maar raar, andere meubels, vogel ergens anders, en nou ook nog die stomme hond van de buren bij ons (hond van mn moeder)!!!!!! neehoor, ze spelen veel en als ze elkaar zat zijn laten ze het wel merken door even te grommen.

Ik moet nog even de foto's van mijn camera halen morgen of overmorgen, zal ik meteen even nieuwe erbij maken!

Dus nog even wachten op de nieuwe...