16 april 2024, 21:17:06

Zira komt bij ons wonen

Gestart door Jaylien, 8 maart 2007, 22:11:13

« vorige - volgende »

Jaylien

Zira is vandaag 9 weekjes en vandaag mogen we der ophalen!.
Dan is dit wel even een datum om niet te vergeten.

We hebben er vet zin.

Welkom Zira.

Greetzzz jaylien


Dit is ons mooi wonder Zira 8 weekjes oud.
Volg Zira in het dagboek van Zira!!
Greetzz Jaylien

Inge88

Onwijs leuk joh.. Ga je ook een boekje beginnen? Ik kan ook niet wachten tot ik Paddy mag ophalen!

Jaylien

Haha foutje vandaag moet zijn zaterdag 17 maart. ben een beetje in de bonen denk ik. maar goed 17 maart komt vanzelf al wou ik graag dat het vandaag zou zijn.
Kan eigenlijk niet meer wachten!


Dit is ons mooi wonder Zira 8 weekjes oud.
Volg Zira in het dagboek van Zira!!
Greetzz Jaylien

Inge88

Oh haha.. is dat even balen  :P 17 maart is volgende week dus het schiet al op! Maar hij/zij is nu 9 weken en dan dus 10? Was ze nog niet zelfstandig?

Ivy

Hallo Jaylien.
Ik heb je berichtje verplaatst naar dagboeken, hier zal je een echte welkom ontvangen van alle andere valkengekken. Divers is eigenlijk voor andere babbels :D en hier kan je ook foto's en verhaaltjes over Zira plaatsen als ze eenmaal bij je is.

Spanend dat je Zira over een week mag halen, is het je allereerste valkje?
Veel plezier ermee alvast, de tijd gaat altijd zo langzaam als je je op iets verheugt, maar als het eindelijk komt  ;D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Jaylien

Hoi

Zira is nu 8 weekjes en volgende week 9. Ze is al wel zelfstandig. Ik weet eigenlijk niet waarom dan het is een datum die afgesproken is. Al zei de kweker wel zodra ze zelfstandig kan eten enzo mag je der komen ophalen. Dus misschien is het al wel eerder deze week. Hij gaf toen aan 2 tot 3 weekjes en volgende week si 3 weekjes gelden dat hij dit zei. Ik ga daar maar van uit is het eerder is het allen maar leuker. Als ik nu hoop dat hij morgen zegt heb je alles in huis zoja kom hem maar halen dan doe ik dat gelijk natuurlijk.

Zira is mijn eerste valkje.
Hoe ik ben besmet met het valken virus kun je lezen in het dagboek van Zira.

Ik heb nu 2 dagboeken begrijp ik. Ik wist nog niet goed hoe alles werkte. Ik ga ook maar veder met 1 dagboek en dat is het dagboek van zira.

Greetzzz


Dit is ons mooi wonder Zira 8 weekjes oud.
Volg Zira in het dagboek van Zira!!
Greetzz Jaylien