6 mei 2025, 03:08:45

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

kimmie

Wat een heerlijk koppie heeft Paddy...

Het kan nu niet snel genoeg morgen zijn voor je he :D
Heel veel plezier bij Linda...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Inge88

21 maart 2007, 11:58:24 #76 Last Edit: 21 maart 2007, 12:07:37 by Inge...
Gisteravond ben ik met mijn vriend (Frank) bij Linda geweest. Ik vond het erg gezellig en ben echt blij dat ik heb mogen langskomen. Linda heeft ons de buitenvoliere laten zien; helaas waren Timmio & Alanya in het buitenhok, dus die waren niet goed te zien. Daarna zijn we naar boven gegaan. Ik heb alle volwassen valkjes even bewonderd en toen heeft Linda de kleintjes in een doos mee naar beneden genomen. Natuurlijk kreeg ik meteen Paddy in mijn handen. Wat een scheetje zeg! Echt een lieverd. En wat is hij nog klein! Hij heeft ook nog een mini staartje. Paddy is erg relaxed en als je je vinger voor z'n snaveltje houdt gaat hij er een beetje aan knabbelen, erg lief om te zien. Verder zijn ze allemaal gewoon erg rustig dus veel over het karakter is nog niet vertellen. We hebben de anderen ook nog bewonderd en vastgehouden.

Natuurlijk hebben we foto's!

En de rest...

Linda verwacht dat we Paddy over 2 weken kunnen ophalen, uitzonderingen daar gelaten.

kimmie

Wat een lekkerding!!

Nog maar 2 weken...
Spannend :D

Je hebben het erg gezellig gehad lees ik ;D

Inge88

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik gisteren een vierkante touwladder heb gemaakt met Frank. Hij is enorm, dus ruimte genoeg voor toekomstige valkjes  ::)
Ik maak er nog een foto van...
Ook hebben we wat takken van een omgevallen krulwilg afgezaagd (natuurlijk eerst netjes gevraagd aan de eigenaar). Ik heb nu dus takken genoeg  :)

Morgen ga ik Kim (Kimmie van het forum) ontmoeten. Ze woont vlakbij. Dan mag ik haar valkjes zien  :D

kimmie

Dus jullie hebben weer heerlijk lopen knutselen...
Paddy weet straks niet wat hij ziet...!! :P
Snel een foto maken hoor...

Morgen maken we het gezellig :D

hennie

Hoi Inge,

Fijn dat je Paddy heb mogen zien en vasthouden! Twee weken is zo om!

Gezellig dat jullie samen aan het knutselen zijn geweest.
Paddy zal het vast snel naar de zin hebben bij jou.

groetjes, Hennie

Inge88

Jaa.. 2 weken is niet zó lang meer. Ik kan niet wachten!   ;D
De foto komt vanavond denk ik, Kim.

Romy

Hoi Inge...

Ik ontdek je boekje nu pas en wat ziet Paddy er zooooooooooooooooooooooooooo snoezig uit  :-* :-* :-*
Jammer dat ze groot worden, is het niet  ;) :P

Mijn valkje, Flupke is ook een witmaskertje. Eigenlijk wou ik een lutino, maar het lot heeft het anders beslist  ::)
En sindsdien zijn witmaskertjes mijn favorietjes  :P Ik vind ze erg speciaal.

Groetjes
Romy

Inge88

21 maart 2007, 17:36:12 #83 Last Edit: 21 maart 2007, 17:37:44 by Inge...
Hey Romy,

Logisch dat witmaskertjes je favoriet zijn  ;) Flupke is ook nog gepareld toch? Ben je van plan in de toekomst nog een valkje erbij te nemen?

Ik had nog nooit een klein valkje gezien in het echt. Nu weet ik wel zeker dat ik later nestjes wil!

Romy

Hoi Inge...

Flupke is inderdaad nog gepareld, waaruit ik besluit dat ze een popje is. Ik zou heel graag nog meer valkjes hebben, maar aangezien ik Flupke elke week op en neer meeneem naar m'n kot (op kamers zoals in Nederland), is het niet mogelijk om een valkje erbij te nemen. Daarvoor zou ik een grotere kooi nodig hebben en dat is practisch niet mogelijk.

Ook weet ik niet hoe Flupke gaat reageren op een ander valkje. Toen hij erg klein was heeft hij een zware oogonsteking opgelopen waardoor hij zo goed als niks zag. Dus heeft hij vroeger geen soortgenootjes gezien. En aangezien ze supermager was, heeft ze waarschijnlijk ook geen goede herinneringen...

Wat ook belangrijk is, is dat ze dus blijvend die oogonsteking heeft. Die blijft sluimeren aangezien ze zo lang niet behandeld is geweest. Ik weet niet in hoeverre dit gevaarlijk is voor een nieuw valkje.

Later zou ik ook graag een nesje willen! Liefst met Flupke, maar ik vrees dat dit niet mogelijk is.
Jammer, dan moet ik nog meer valkjes hebben  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Inge,

Wat lief die foto's. Vooral die ene waar Paddy op gaapt. Super gewoon.
De twee weken zijn zo om hoor en ik ben benieuwd naar de foto van de ladder.

Veel plezier bij Kimmie.

Groetjes Anja

Inge88

21 maart 2007, 19:08:31 #86 Last Edit: 21 maart 2007, 19:25:14 by Inge...
De touwschommel/zitplek/touwladder  ;D

Oh.. ik had nog een grappig groenten/hooi ruifje gekocht, het bolletje is ongeveer 7 cm.

En nog een foto uit Linda haar boekje.

Lin

Inge was gezellie gister!  ;D
Je zal me vast wel een warhoofd vinden :-X

Je foto's zijn gelukt toch? Die gaapfoto is geweldig! Lijkt wel wat op de oudste witmasker hier. die had ik toen ook zo mooi op de foto.
Ik zie nu ook wat je gemaakt heb. ziet er goed uit. Is inderdaad een grote speelding geworden. Maar dat is alleen maar beter. zo'n ruifje moet ik ook nog eens kopen. Ik vergeet dat gewoon.

Veel plezier met Kimmie!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Een warhoofd, helemaal niet. Hoezo  ???

De foto's zijn me heel erg meegevallen! Maarja van zo'n klein schermpje is het ook wel slecht zien. De gaap foto lijkt inderdaad op die van de oudste witmasker, daar moest ik ook al aan denken.
De stokjes van de touwschommel zijn wel 25 cm lang  :P Maar ach, dan heeft Paddy straks in elk geval de ruimte  :D

Lin

Boodschappen niet gedaan niet uit mijn woorden komen.. :-X ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)