19 april 2024, 21:45:50

Wiebke

Gestart door ave, 14 maart 2008, 20:06:52

« vorige - volgende »

ave

Hoi Danielle,

Helaas nog geen groen licht  :-\
Hij was afgevallen na het bij zijn ouders weghalen en is nog onvoldoende aangekomen. Erg jammer!
Maar ik wil hem ook alleen ophalen als het goed is! Ook omdat het mijn eerste valkje wordt wil ik wel zeker weten dat hij echt helemaal zelfstandig is!
Dus we wachten vol ongeduld af zal ik maar zeggen  ;D

Groetjes,
An

ave

Hoi Wilma en Yvette,

Bedankt voor jullie reactie!  :D :D :D :D

Hoi Lynette,
Mijn vriend klaagt nu al dat ik te vaak achter de pc zit!  ;D
Het wachten duurt idd lang.... Maar het is het vast wel waard! Als ik al die leuke verhalen van iedereen lees krijg ik al helemaal de kriebels, kan haast niet wachten tot het zover is!

ave

Hallo Allemaal!

Ff een update: ondertussen is Wiebke sinds donderdag avond bij ons!
Hij/zij moest wel even wennen! Hij woog 98 gram bij de kweker en bij ons zit hij nu steeds op de 87/88.  ???
Het is echt een superlief valkje, hij komt al mooi bij me zitten en vind dan vooral het dingetje van mijn rits van mijn vest erg interessant  :D
Ook is ie al druk de kooi aan het verkennen, klimt dan met veel moeite naar de bovenste stok. Ik heb hem alleen nog niet zelf naar beneden zien komen dus zet ik hem af en toe maar op de grond zodat hij in ieder geval kan eten.
Wel niest ie ook regelmatig, is dat normaal??
Hij slaapt wel netjes op een pootje, meestal in de voerbak  ;D

Ik zal binnenkort wat nieuwe foto's erbij zetten!

Groetjes,
An

danielle

Super leuk dat Wiiebke nu bij je is!
Genieten is dat he!
En hij is dus al lekker tam, super dat hij al bij je komt zitten.
Weet je al of het mannetje is of een vrouwtje?
Van het niezen weet ik het niet. Izzie niest wel eens, maar dat is eigenlijk zelden. Staat hij wel op een plek waar hij geen last heeft van tocht?
Ik ben benieuwd naar de foto's. Heeft hij al wat meer veertjes, of ziet hij er nog steeds zo geplukt uit? Leuk he, als hij zo op ontdekkingsreis gaat. Hij zal snel genoeg alle plekjes in zijn kooi doorhebben.

Groetjes Danielle

Anja

Hoi An,

Gefeliciteerd met Wiebke. Wat een feest dat hij nu bij je is hè.

Dat niezen............gebeurd dat regelmatig na het poetsen? Dan is er niets aan de hand. Door het poetsen kunnen er stofjes in de neusgaatjes komen en daarom niest Wiebke.

Als dit niet zo is dan zul je moeten kijken of de kooi wel op een goede plek staat. Niet in de tocht en neit tegenover een deur (dit ivm tocht)

Geef Wiebke maar een diike knuffel cvan me.

Groetejs Anja