Geld inzamelen voor valkparkiet.com

Gestart door Saar, 6 maart 2007, 15:52:34

« vorige - volgende »

hennie

Hoi,

Ik zal me er eens in verdiepen  ;D Ik ben bang dat ik ergens aan vast kom te zitten, wat ik niet wil. Of allemaal zooi in je postvak. Of ben ik onterecht bang?

Krijg je die mails dan van hun in je postvak bij Outlook of moet je naar hun site? En om hoeveel mails per week gaat het dan ongeveer?

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Je krijgt de mails van Moneymiljonair in je inbox (ik heb daarvoor een adres gebruikt wat ik voor dergelijke dingen gebruik, bijvoorbeeld een tweede mailadres of een gmail adres) en dat kan variëren van een mail per dag tot een stuk of drie-vier.

Mara

Kaatje

Hoi Hennie,

Als je wilt kan je voor dit programma een secundair email adres opgeven ... Het is wat afhankelijk maar soms krijg je 3x per dag een mailtje en dan weer 1 of 2 ...

Ik heb bewust voor een secundair email adres gekozen want anders loopt je mailbox wel aardig vol ! Je zit overigens nergens aan vast en je krijgt als dank voor het klikken per klik 0,03 cent .. 3x klikken is dan toch bijna 0,10 ct ...

Helaas heb ik pas uit laten betalen maar ik heb nu al weer € 2,13 bij Money miljonair en € 3,56 bij euroclicks ...

Het enige wat je hoeft te doen is op een link te klikken om de parels te innen, ( parels is geld ) succes en gewoon proberen, je zit echt nergens aan vast en je kan er nog een spelletje spelen en dingen winnen ook  ;)

Groetjes Karin

( Lol ...ik zie net dat we tegelijk zitten te posten  :D )

Mara

Hoi Hennie

Ik heb nog bijna 300 uitnodigingen voor Gmail, en dat is een heel goed mailprogramma met een grote mailbox en die kun je gewoon online bekijken. Dus mocht je een gmail adres willen...dan hoor ik het wel.

Groetjes

mara

hennie

Hoi Mara,

Dank je wel voor het aanbod, maar ik denk er nog even over na! Ik weet eigenlijk niet of ik het wel wil doen. Wil er nog even over brainstormen.

groetjes, Hennie