Geld inzamelen voor valkparkiet.com

Gestart door Saar, 6 maart 2007, 15:52:34

« vorige - volgende »

Lin

hoi Saar,

krijg je al je geld nog binnen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

Citaat van: Lin op  6 juli 2007, 20:58:03
hoi Saar,

krijg je al je geld nog binnen?


hoi lin
ik ben nog steeds druk aan t sparen.
Bij euroclub heb ik inmiddels ook geld gekregen.
dus euroclub, euroclix en moneymiljonair zijn te vertrouwen :)
ik spaar voor valkparkiet.com alleen bij moneymiljonair. daar heb ik tot nu toe 5,50 euro. het schiet niet echt op ::) maat t begin is er :)
Groetjes Saar  :-*

Lin

ik zal mij ook eens registreren. Als ik dat via jou doe krijg jij extra?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

Citaat van: Lin op  7 juli 2007, 13:44:36
ik zal mij ook eens registreren. Als ik dat via jou doe krijg jij extra?


Ja, als jij op mijn 'persoonlijke link' klikt, dan krijg ik geloof ik 1,25 extra :)
Groetjes Saar :-*

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Ik denk ook dat dit een heel goed initiatief is ! Ik heb sinds bijna 3 weken een heeeeeel erg lief valkparkietje gekocht ( inderdaad met dank aan euroclix en moneymiljonair ) en kwam per toeval op deze site terecht !

Ik ben er werkelijk gelijk verliefd op geworden en zal dan ook per direct een donatie doen ( alle kleine beetjes helpen )

Ga zo door, dit is een supersite, wat een schatjes aan valkjes !!! Ohhhwww ben helemaal verliefd aan het worden  ;D

Groetjes, Karin

Sanna

Ja, pas op hoor, het is zwaar verslavend ;D ;D ;D...

Groetjes, Sanna

Kaatje

Nou jemig dat kan je wel zeggen  ;D ;D Echt een supersite ... zoveel moois en leuks te lezen ... Ik heb nog een baby-valkje van tussen de 8 en 9 weekjes oud en het is net als alle andere valkjes hier zo'n dotje !!

Was ook heel blij te lezen over artsen met kennis van valkparkieten en er zit er gelukkig 1 heel dicht in de buurt!

Donatie moet er al op staan, ik hoop dat heel veel verliefde forumbezoekers gaan doneren !

Groetjes Karin  ;D

Mara

Ik ben druk bezig met klikken voor het forum, heb Peter er van op de hoogte gesteld dat hij een donatie van mijn kant tegemoet kan zien. Want ik klikte wel bij MoneyMiljonair en wist niet goed wat ik er mee moest doen. En nu komt het goed terecht. Ik ben bijna bij mijn eerste uitbetaling.

hennie

Hoi Saar,

Lief van je, dat je bezig bent om geld voor valkparkiet.com in te zamelen!

Hoi Mara,

Hoeveel geld krijg je dan uitbetaald en hoelang heb je hier dan over gedaan?

groetjes, Hennie

Saar

Hoi Hennie
Bij Moneymiljonair kan je een uitbetaling aanvragen als je 12,50 hebt gespaard :)
Groetjes Saar :-*

hennie

Hoi Saar,

Hoelang doe je er dan over om dit bij elkaar te sparen en wat moet je er dan precies voor doen?

groetjes, Hennie

Kaatje

Hoi Hennie,

Ik praat misschien even voor mijn beurt maar wil graag helpen. Dit jaar heb ik al 2x € 12,50 van Moneymiljonair ontvangen en 2x € 10,- van euroclicks.

De uitbetaling verloopt vrij vlot .. het sparen is afhankelijk van je enthousiastme en het enige wat men hoeft te doen is klikken en soms ( alleen als je dat wilt ) enquette's invullen.

Als voorbeeld zal ik er een link bij doen, inschrijven is geheel gratis en je kunt vrijblijvend een kijkje nemen ...

Ik heb zelf al een kleine donatie gedaan maar vanaf nu ga ik ook al mijn klikcenten doneren voor deze supersite  ;D

Hieronder een voorbeeld voor het spaarprogramma ...

http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kaatje98

Groetjes Karin

Kaatje

Citaat van: Saar op 16 augustus 2007, 14:36:15
Hoi Hennie
Bij Moneymiljonair kan je een uitbetaling aanvragen als je 12,50 hebt gespaard :)
Groetjes Saar :-*
Hoi Saar, wat heb je toch een heerlijk dotje in je handen ... ik ben er helemaal verliefd op :D

Groetjes Karin

Kaatje

Citaat van: Peter op 21 april 2007, 09:57:00
Hoi Saar,

Het is een leuk idee, of het echt werkt weet ik niet. In het verleden heb ik ook gewerkt met zulke programma's maar er bleken als er uitbetaald zou moeten worden weer "verborgen" voorwaarden aan vast te zitten al voor.

De beste resultaten heb ik nog met de google banners, voor elke klik krijgt valkparkiet.com een klein bedrag, maar dat bedrag loopt nu al aardig op.

Ik wacht met spanning af :)

Groetjes,
Peter


Hoi Peter,

Ja een geweldig intiatief van Saar en wat Saar over de sites schrijft is ook waar ... Geen gedoe en een nette vlotte afhandeling van uitbetalen ...

Ik zie inmiddels dat mijn donatie binnen is  ;D

Hierbij beloofd, mijn klikcenten gaan naar deze site !!

Groetjes Karin

Mara

Citaat van: hennie op 16 augustus 2007, 13:40:43
Hoi Saar,

Lief van je, dat je bezig bent om geld voor valkparkiet.com in te zamelen!

Hoi Mara,

Hoeveel geld krijg je dan uitbetaald en hoelang heb je hier dan over gedaan?

groetjes, Hennie


Hoi Hennie

Ik ben al bijna aan mijn €12.50 en ik heb daar bijna 7 maanden overgedaan omdat ik ook een tijdje niet geklikt heb.

Mara