2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg


Mara

HOi Eefje

Je kunt nu even alle steun gebruiken die je kunt krijgen. Want het is geen pretje om je schatjes weg te doen.

Mara

Rianne

Hoi Eefje,

ik las je oproep bij Herplaatsing... Ik kwam je sterkte toewensen, dit is het ergste wat een vogelliefhebber kan gebeuren... :'(

eefje nieuwenburg


Sally

Hallo eefje,

Ik kom je even sterkte wensen! Dit is echt verschrikkelijk!
Ik leef enorm met je mee.

groetjes

Anke

Hoi Eefje,
Wat naar dat je wegens allergie je valkjes weg moet doen :'(
Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Ik hoop dat je snel nieuwe huisjes vindt voor je valkjes!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

margreet

hallo Eefje,

Lees het nu pas, wat kan alles snel veranderen.
Moet niet gemakkelijk zijn voor je op dit moment.
Hoop dat je goede baasjes vind voor je valkjes.
En beterschap.

groetjes Margreet

Lois

Hoi eefje!
Oh wat erg! heel veel sterkte! Ik wil er wel eentje van je hebben! Een leuk valkje, die tam is! Ik heb nu een hele grote binnen voliere met 4 kleine grasparkietjes. Maar er kunnen er makkelijk nog 2 valkjes bij! Ik hoor het wel van je! Heel veel sterkte!
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

hoi lois,

ze gaan alleen per koppel weg,maar ik heb ook tamme koppels dus die kunnen prima in huis.
pb me maar even
groetjes eefje

Lois

Hoi Eefje
Hoe is het nu met je? Ik hoop goed!
Twister net een douche gegeven, hij vond het toch wel lekker! Helemaal veertjes wijd doen enzo!

Ik wil misschien wel een koppel van je hebben. Maar ik moet eerst die grasjes een nieuw baasje geven omdat ik ze zelf niet zo leuk vind en ze zijn heel gemeen tegen Twister, en Twister gaat voor. Maar als er mensen zijn die een van die koppels wilt dan weet je alvast dat je ze niet voor mij apart hoeft te houden omdat ik het nog niet zeker weet!
Sterkte alsnog!
Groetjes Lois.

Saar

Heey Eefje
Hoe is het nu met je?
Heb je je valkjes al naar t NOP gebracht?
Groetjes Saar :-*

♥Debby♥

Hallo Eefje,

Ik heb net je dagboekje doorgelezen..

eerst genoten van alle donsjes en foto's en toen het vreselijke verhaal gelezen van je allergie.. wat moet het verschrikkelijk moeilijk voor je zijn.

Ik hoop dat het nu beter met je gaat..

Groetjes Debby.. (ook Katwijk)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.