2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

Lois

Hoi Eefje!
Ik ben echt blij dat het zo goed ging net! Heel erg bedankt! En tot over een paar daagjes dan!

eefje nieuwenburg

hoi Lois,

het gaat super,hij heeft net lekker gedoucht en zit nu verhalen te vertellen samen met het wildkleur jong.
ik moet alleen even opletten dat ie de voerbak vind maar verder zit ie goed hoor!

hele fijne vakantie!
groetjes eefje

Lois

Hoi eefje!
dat vond ie wel lekker zeker? :D. Wat fijn dat het al zo goed gaat! Ja, ik hoop dat hij dat kan vinden. Ik ga morgen avond om 11 uur weg! Dus ik kan nog heel even mee kletsen :).

eefje nieuwenburg

nou ook de voerbak is gevonden hoor ;D,hij moet alleen wat meer van zich af gaan bijten want iedereen jaagt hem weg en dat accepteerd ie zonder meer,zo komt ie er niet natuurlijk ;)

groetjes eefje

Lois

Haha wat een schijterd! :P Komt wel goed denk ik? Hoeveel jonge valkjes had je nou? Die waren niet tam he?

eefje nieuwenburg

ik heb alleen nog een wildkleur en die is ooit wel tam geweest ::)

groetjes eefje

Lois

Hahaha oke! :P. Hoe gaat t nu? Bijt ie al een beetje van zich af? Ik ben nu druk me tas aan het inpakken!  :-\

eefje nieuwenburg

vanmorgen zat ie weer lekker met het wildkleurtje te zingen en brabbelen,tegen mekaar op  ;D zo leuk!
en steeds als ik de kamer deur open doe geeft ie zo'n piep,van he daar komt iemand.
Maar hij wil niet bij me zitten :'( vind ik jammer hoor maar goed hij heeft nu ook zo'n grote speeltuin,dan heb je helemaal geen mensen meer nodig :D

groetjes eefje

Lois

heey eefje!
Ik ben weer thuis! Alles goed gegaan? Ik dacht al dat ie niet bij je wilde zitten. Hij wil bij niemand meer zitten.  :'(. behalve bij mij..  ::). Ik heb hem erg gemist! Wanneer kan ik m komen ophalen? Morgen ben ik er niet dus vanaf zaterdag kan ik! :).

eefje nieuwenburg

ik ben er vanavond ook hoor dus als je hem vanavond nog wil halen is dat ook goed,kijk maar.
zaterdag ben ik ook in de avond pas thuis,ben overdag weg en onderweg.

groetjes eefje

Lois

Oke, hoelaat heb je morgen avond tijd?
groetjes Lois

eefje nieuwenburg


Lois


eefje nieuwenburg

ik heb mijn verhaal bij herplaatsing al uitgelegd en hoop dat ik een goed huisje voor alle lieverds kan vinden.
Als dit niet lukt gaan ze naar het NOP,dan kan ik ze nog bezoeken en krijgen ze een mega voliere maar eerst even kijken of het zo lukt.

groetjes eefje :'(

Mara

Hoi Eefje

Wat vervelend voor je. Echt vreselijk...Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je gauw een goed plekje voor ze vindt.

Mara