2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Hi Lois,

nee alle wildkleurtjes zijn er nog,die zijn echt heel makkelijk enz maar niemand wil ze hebben :'(

Stuur je daar eens foto's van dat twister knuffelt.ben zo benieuwd :D.

groetjes eefje

Catmom

Vanavond is het zover, dan gaan Frank en ik ons nieuwe meisje / het nieuwe vriendinnetje van Nina ophalen bij Eefje.  :) We kijken er al de hele week naar uit, temeer nog omdat ik sinds vrijdag een oogprobleem heb (blind aan één oog) en wel wat positiefs kan gebruiken waar ik m'n aandacht aan kan geven.  :)

We hebben er onwijs zin in in ieder geval!  ;D

Groetjes, Astrid

Lois

Hoi eefje!
Ja ik zal er wel een keertje foto's van maken!  ;D

Hallo Astrid!
Wat leuk dat je 'm vandaag gaat galen! Heel veel plezier en succes met je oog!

Groetjes Lois.

Lois

25 april 2007, 14:45:19 #378 Last Edit: 25 april 2007, 14:57:29 by Lois
Hallo eefje!
Zoals ik net zei heb ik een foto van het kroelen..
Hij is wat raar omdat ik het zelf moest doen dus met 1 hand een foto's maken.. Best lastig hoor!  8)

En even z'n mooie lange kuif

Groetjes Lois  ;)

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
wat een mooie foto's en wat leuk om te zien dat ie het toelaat!
dat doet me goed!

Hallo Astrid,
wat vervelend van je oog,ik hoop maar niet dat dat blijvend is?
Ik kijk er ook naar uit,ga zo even het meeneem pakket bijelkaar verzamelen en ik zie jullie vanavond!

hallo allemaal,
ik heb weer nieuwe foto's

de jongen van dazzle,

de jongen van vito

en de jongen die al apart zitten,

groetjes eefje

Lois

Hallo Eefje!
Woow die jongen van Vito!
Een paar dagen terug kende ik ze nog bijna kaal!  :-X
Groetjes Lois.

remi1990

Hoi Eefje,

Hij ziet er goed uit!

De jongen van Stitch zijn al weer mooi bevederd, dat is mooi.

Wel jammer dat je geen reacties hebt op je wildkleurtjes, ook al op MP geprobeerd?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
gaat hard he :D

Hoi Mirella,

ik plaatste om de 2dagen een advertentie,er reageerde alleen maar mensen die lutino of bont willen,niemand wil wildkleur.
Ook had ik wel iemand maar die moet met ov komen en heeft een kindje thuis wat ziek werd,geen idee of dat ooit nog vervolg krijgt.
Ik ga volgende week toch de dierenspeciaalzaak contacten hoor,ze zijn zelf toe aan een nieuw huis,aan ruimte en vrijheid,ik wil dat ze die krijgen.

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Ja, dan moet je idd toch de dierenwinkel proberen, je kan ze moeilijk allemaal zelf houden, ook al zou je het willen.

Idd verdienen ze een nieuw thuis, waar mensen lekker met ze gaan knuffelen of waar ze lekker in een voliere mogen.

Maar ja, het zijn toch een beetje je kindjes en die doe je niet zomaar effe snel weg, je hebt er toch veel liefde en tijd ingestoken en je wilt natuurlijk wel weten of het goed komt.

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,

dat is dus precies waarom ik ze eigenlijk ook niet naar de dierenwinkel wil brengen maar ja houden kan idd niet,ik heb al familie van elkaar en als ik nu nog meer familie aanhoud word het 1grote familiekliek......incest inteelt enz enz  ;D nee hoor ze hebben recht op een eigen baasje.

groetjes eefje

Lois

Hallo Eefje!
Haha ja een enorme stamboom heb je dan zitten!  :P Iedereen die hier is vind Twister zo leuk en dan zeg ik meteen.. Nou hij heeft nog wel wat vriendjes zitten die ook een baasje willen hoor!!!!  ;D

Je hebt echt het valkje uit me dromen gegeven! Hij is zo ontzettend leuk! Hij doet nu zelfs z'n koppie omlaag als ie geknuffelt wilt worden! Zo ontzettend leuk!

Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

ik ben zo blij,ik krijg alleen maar leuke berichtjes hoe de valkjes het doen,heel mooi om te horen allemaal!

ben heel blij dat twister van lois maar ook ricky van sandra het zo goed doen!

hopelijk bevallen de andere valkjes die nog gaan verhuizen ook goed!
groetjes eefje

Lois

Nou eefje! Daar twijfel ik echt niet aan! Twister is echt ontzettend leuk.. Alleen wilt ie nog wellis tegen het raam aan vliegen  :( Hoe kan je zoiets afleren? ik heb steeds de gordijnen iets meer omhoog gedaan maar dat werkte neit echt..
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

Hoi Lois.
sommige valkjes leren dat niet en je moet echt niet vergeten dat ze hun nek kunnen breken als ze tegen het raam aan vliegen dus ik zou toch de gordijnen dicht houden als je hem los laat,of luxaflex,die kun je dan op de open stand zetten dat het niet helemaal donker is maar toch bescherming voor het raam.

groetjes eefje

Catmom

Na een Keulse reis die ruim een uur moest duren maar door de spits anderhalf uur vergde, kwamen we gisteravond later dan we gehoopt hadden, aan in Katwijk.

Het was erg gezellig en we hebben hartstikke leuk zitten kletsen en ondertussen kennis gemaakt met Pino. Ja... zo gaat ze dus heten. Temeer ook omdat nog niet helemaal zeker is of het een popje is en de "echte" Pino ook een "het" is. LOL

Later dan gepland gingen we weg en we hopen dat we niet teveel misbruik van jullie gastvrijheid hebben gemaakt, Eefje.  :-[

In de auto bleef ze redelijk rustig, ging zelfs op een gegeven moment haar veertjes poetsen. Een paar keer lekker uitrekken en ze ging ook nog een beetje zitten soezen. Ze was dus aardig op haar gemak.

Thuisgekomen gauw de andere kooi gepakt en klaargemaakt. De katten hadden haar ondertussen ook in de smiezen en die kwamen natuurlijk allemaal op hun manier "helpen". In de kooi gezet en opgehangen aan het plafond en we zijn lekker naar bed gegaan.

Vanochtend toen Frank opstond, zat ze op hetzelfde plekje als waar we haar hadden achtergelaten gisteravond, maar dat zegt natuurlijk weinig. Nina was ook nog niet echt wakker op dat moment dus die gaf nog geen kik. Om een uur of half 8 hoorde ik Nina roepen en even later Pino ook. Om 8 uur uit bed, en ze was wat vleugeloefeningen aan het doen, en wat aan het klimmen. Nina zat met een schuin kopje haar aandachtig te bekijken. Volgens mij heeft ze ook al wat gegeten, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. We zien 't in de loop van de dag wel.  ;)

De katten zijn nu lekker naar buiten dus het is wat rustiger op de keukentafel zodat Pino niet door minimaal zes paar ogen wordt aangestaard. LOL

Nou... wordt vervolgd, zou ik zo zeggen. Het begin is er, ze is lekker thuis in haar nieuwe huisje.

Groetjes, Astrid en Frank