2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
was ie niet ergens van geschrokken of wilde hij er gewoon graag uit toen ie jullie zag ;D

bij mij gingen ze altijd als gekken door de woonkamer heen als ze zo'n manie hadden en dan met minimaal 5tegelijk,leuk hoor,moet je steeds wegduiken anders vliegen ze zo tegen je aan :o

groetjes eefje

Lois

Hoi Eefje!
Nee hij schrok nergens van.. het was gewoon een geke bui.. het bleef ook doorgaan!  :P Ik haal hem er nu ook niet meer uit want hij slaapt als een roos!  :P
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

grr komt eindelijk het eitje an teun en duca bijna uit,zijn ze eraf gegaan......sukkels
Nu zit ik dus met alle kleine jongen op schoot en heb het eitje onder 1 van de jongen geschoven want het jong tikt nog wel ondanks dat het ei echt steenkoud was.....
misschien dat ie zo uitkomt en dan probeer ik teun nog eens over te halen om het blok weer in te gaan en anders leg ik het bij Dazzle,het jongste jong is ook nog erg klein maar die word nu ineens super gevoerd dus als ik dan elke dag 3keer de oudsten eruit haal,dat kan nu want ik ben toch vrij,dan redt die kleine het misschien ook wel.

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Is het eitje al uitgekomen?

Gr. Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
nee ik heb het ei nu maar in het blok van dazzle en luna gelegd,dan houden hun jongen het warm en dan maar hopen dat het morgen goed gevoerd word,ik ga dus nu niet meer kijken maar het is wel het eerste wat ik morgen ga doen als ik wakker word ;D
wel balen man,ik had zo gehoopt dat Teun nu eindelijk eens vader zou worden(ookal zou het een pleegkind zijn) en dan gaan ze er samen vanaf op het allerlaatste moment....stelletje dwazen >:(

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

nou nog geen donsje,hij doet het nog steeds,is hevig aan het tikken maar nog niet zo dat het schaaltje open is,maar vandaag zal het wel gebeuren want het schaaltje is wel heel broos aan het worden,we gaan het meemaken.

vanmiddag foto's maar eerst de voliere schoonmaken ;)

groetjes eefje

Lois

Hallo eefje!
Woow verwacht je nog meer baby's?!  :o
Je hebt het al zo druk!  :P

eefje nieuwenburg

21 april 2007, 14:00:37 #352 Last Edit: 21 april 2007, 14:38:11 by eefje nieuwenburg
Hallo,

het donsje is dood...... :'(
wel uitgekomen maar toch doodgegaan,het was ook geen witmasker maar een geel donsje,en dat vind ik vreemd want als ik bij de mutatiecalculator Balou en duca invul komt er 100% bonte witmasker uit.....dus ik zal wel weer wat missen maar ik zal het nu nooit weten :'(
wel heel jammer hoor,ik had iemand die er heel erg blij mee zou zijn en nu gaat het niet door.

oh ja ik ga zo foto's maken.

groetjes eefje

edit:
heb net de mutatiecalculator gekeken en er kunnen echt geen gele donsjes uitkomen dus dat betekent dat Teun toch raakgeschoten moet hebben,die is wildkleur.

eefje nieuwenburg

foto's:
de jongen van dazzle,gaan goed!

de jongen van Vito,gaan ook prima!

de jongen van stitch,

de jongen van balou,de jongste is vanmiddag ook opgehaald,
peertje:

en het pareltje is ook gereserveerd:

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Wat sneu dat het donsje dood gegaan is.

Zielig van die andere jongen, die worden helemaal geplukt, hebben ze geen pijn?

En wat een lekker ding is het toch hè, die kleine bonte witmasker man.

Groetjes Mirella

margreet

hallo Eefje,

Jammer van het donsje, je wilt er eigenlijk nooit 1 missen, maar ja.!!!
De jongen groeien voorspoedig, zien er erg goed uit.

Groetjes Margreet

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
ze worden nu niet meer geplukt want ze zitten al een week apart van de ouders,dus het begint gelukkig al terug te groeien.

Hoi Margreet,
nee het is jammer dat het donsje het niet gered heeft,maar hoe rot ook het is wel pas het 2e donsje wat het niet red,ik had er eerlijk gezegd angst voor dat het er veel meer zouden zijn.
Ze gaan goed he de jongen,ben er zo blij mee,en de reserveringen gaan nu een beetje,eigenlijk al te laat want ik heb nog steeds jongen die al wegkunnen maar die wil niemand hebben :'(
Dus als alle gereserveerde valkjes opgehaald zijn gaan de overgebleven jongen de voliere in,en als ik ze dan niet vlot kwijtraak ga ik me toch wenden tot een dierenspeciaalzaak,ik doe het liever niet maar ze kunnen echt niet blijven.
Iedereen wil lutino of albino of bont....tsja daar had ik er maar 2 van....

groetjes eefje

margreet

hallo Eefje,

Bij mij is er nu ook nog 1 te koop, heel enthousiaste man ??? ???, goed mailcontact, maandag nog gebelt en nu laat hij niets meer van zich horen.
Ook dat maak je mee. Ik vertik het om hem nog een keer te bellen want zo hoeft het dan niet voor mij.
En logisch dat je voor een andere optie kiest je kunt ze tenslotte niet allemaal houden. Gevoelsmatig minder maar je moet wat.
Je pareltje is wel verkocht zag ik.
Succes verder

groetjes Margreet

eefje nieuwenburg

Hoi Margreet,

nou ze is niet echt verkocht,ze gaat naar een collega en die gaat haar als cadeau geven aan zijn moeder,die heeft het wat zwaar dus hun geven een kooi met vogel,ik vond het gebaar zo mooi,het mensje is helemaal gek van vogels maar heeft het zo moeilijk op alle fronten dat het er normaal niet ingezeten had,tsja als haar zoon dan dit wil doen smelt mijn hart een beetje,en aangezien ze ook niet hier kan blijven maak ik niet alleen haar maar ook mezelf een beetje blij.

er is vandaag ook een witmasker man gereserveerd dus dat is ook lekker,woensdag gaat het cin.popje van stitch weg en zaterdag komt marije peertje ophalen
nog even afspreken wanneer die collega het pareltje op komt halen en dan wachten tot de witmasker jongen oud genoeg zijn om weg te mogen.

het komt uiteindelijk wel goed hoor,maar het is toch leuker als je weet waar je jongen terecht komen en als je ze naar een dierenwinkel brengt weet je dat niet.....maar ik breng ze alleen naar 1winkel,daarvan weet ik dat hij een wachtlijst heeft en de vogels zullen daar niet langer dan een dag zitten dus op zich niet zo heel dramatisch maar ja liever niet.....

groetjes eefje

Lois

Hallo Eefje!
Twister zit nu bij meop tafel.. hij is trosgierst aan het eten!
Ik ben er achtergekomen dat hij het toetsenboard heel leuk vind.. Als je hem op de tafel zet zonder iets te eten klimpt ie meteen op het toetsenboard.. Gek beest!  :P En hij vliegt ook al meer!  ;D Ik heb hier twee foto's hoe hij nu zit

Wat jammer van je donsje! En jammer dat je wildkleurtjes niet worden verkocht!  :(
Succes verder!
Groetjes Lois.