2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

Lois

Hoi Eefje!
Je babytjes zijn echt ontzettend schattig!

Maar ik vind Twistertje leuker!  ;D
Groetjes Lois.

remi1990

Hoi Eefje,

Ring jij je valkjes ook?

Gr. Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
Twister is idd erg leuk,bijdehand hoor,dat word een leuk huisgenootje.

Hoi Mirella,
ja dat doe ik idd hoezo?

groetjes eefje

Lois

eefje nieuwenburg

gewoon heel oplettend en lekker een eigen willetje,hij was daarstraks weer de aanleiding dat ik op jonkiejacht kon,meneer wilde vliegen en dat vond de rest ook wel een leuk plan,pff 9jonkies her en der oppikken,leuk hoor >:( ;D
je gaat het vanaf dinsdag allemaal zelf meemaken :D

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Nee was zomaar een vraag ;). Niet iedereen doet dat geloof ik.

Ik was er gewoon even benieuwd naar.

Gr. Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,

oke vragen staat vrij hoor ;)
Ik ben lid van ps holland en vind het wel fijn om de jongen te ringen,als er ooit wat mee is kunnen ze eventueel bij mij terecht voor info.

groetjes eefje :D

Lois

Hallo Eefje!
Dat was wat zeker? 9 jonkies zoeken? Je hebt ze wel weer allemaal gevonden?

Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
ja dat komt toch elke keer weer goed dus en ze laten zichzelf wel horen dus kwijtraken kun je ze niet :D

groetjes eefje

Marije

Hoihoi!
Ik ben d'r weer hoor! ;D Leuke foto's zeg! Peertje staat er schattig op :) Is ze nog steeds zo'n druktemakertje?
Groetjes,
Marije

eefje nieuwenburg

Hoi Marije,
ik hoop dat je een leuk weekend gehad hebt,het weer zat in ieder geval mee.
Ik vind het wel mee vallen wat de drukte betreft,ze blijft over het algemeen(als er niet gevlogen word door broerlief) lekker op mijn schoot zitten,het liefst ergens in een holletje van mijn arm of nek,ze is echt heel lief,maar ik vind ze allemaal heel lief. ;D

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Wat is de geboortedatum van "mijn" valkje?

Gr. Mirella

Marije

Purreltje zal trouwens wel heel gelukkig zijn als Peertje hier is... Ze is nu duidelijk eenzaam, roept me zodra ik m'n kamer uitloop... :-\ Ik hoop dat ze samen met Peertje goeie vriendinnetjes wordt, en misschien komt er dan over een tijdje nòg een vriendinnetje bij... :) (Die gaat ws Pommetje heten ;D)
Groetjes,
Marije
P.s. Je hebt PB ;)

eefje nieuwenburg

Hoi Marije,
ja dat is sneu he als ze echt een beetje alleen zijn.
NOu peertje is niet anders gewend als met vriendjes en vriendinnetjes dus dat zal allemaal wel goedkomen.

Hoi Mirella,

een aantal pagina's terug staat het in de updates,elke keer als er een jonkie geboren werd/word vermeld ik dat hier,ik wil het ook wel voor je opzoeken maar zit op het werk en de pc werkt niet mee >:(
mag al blij zijn als ik op internet kan.....
volgens mij was het rond 31-03-2007 ergens in die buurt zijn ze geboren,hij moest eigenlijk pas 01-04-2007 geboren worden maar hij was te vroeg.

groetjes eefje

remi1990

Okee Eefje, ik zoek het wel even op hier op het forum.

De rot-pc's, prima als ze meewerken maar owee als ze niet meewerken..... >:(