24 april 2024, 04:02:39

Luna, mijn eerste valkje!

Gestart door Lhune, 15 oktober 2007, 14:18:13

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ilse,

Hoe gaat het hier?

Groetjes Anja

Lhune

Sorry dat het zo lang duurde.

Het gaat ondertussen prima met Luna. Ze is al goed gewend geraakt aan de nieuwe omgeving en is al heel tam, ze zit op dit moment op m'n schouder en is met mijn haar aan het spelen :). Ik heb haar zelf tam gemaakt, ze was nog niet gewend aan handen. Ze stapt keurig op als je het haar vraagt en blijft rustig bij je zitten. Gister kwam ze zelfs naar me toe vliegen vanaf de kooi :) (die staat tegenwoordig regelmatig open).

Toen ze voor de derde keer los mocht vliegen is ze tegen een ruit opgevlogen (de enige ruit zonder vitrage), niet hard gelukkig maar dat heeft ze daarna ook niet weer geprobeerd.  Badderen wil ze nog niet echt, ik denk dat ik haar maar eens nat moet spuiten.

Het is zo'n lief gezicht als ze op mijn schouder zit en ik met m'n vinger over haar hoofdje aai. Dan laat ze haar koppie altijd iets zakken en doet haar oogjes dicht zodat ik haar achter haar kuifje kan krabbelen.

Ik ben al helemaal gek van dr ;D. Ze is vrij rustig, maakt nauwelijks geluid. Af en toe word ze even gek, dan vliegt ze de kamer rond en schreeuwt naar alles en iedereen. Dit komt niet zo vaak voor gelukkig  ;).

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog steeds niet de digitale camera kunnen veroveren. Zal het zo snel mogelijk doen.