12 mei 2025, 04:04:35

Mooi weer - valkje buiten?

Gestart door Romy, 10 maart 2007, 09:40:53

« vorige - volgende »

Romy

Hoi iedereen

De dag ziet er hier prachtig uit, het is zo goed als windstil en de zon schijnt volop.

Als het warm genoeg is (wat het ongetwijfeld zal zijn), zal ik mij vanmiddag wat buiten zetten op het terras achteraan. Mag/kan ik mijn valkje in haar kooitje meenemen naar buiten? Of is het toch nog te koud?

Uiteraard zorg ik ervoor dat ze ook schaduw in haar kooitje heeft als ze te warm zou krijgen.

Alvast bedankt!
Zonnige groetjes
Romy

robeke

normaal gezien wel,
het hangt er vannaf wat je kamertemperatuur gemiddeld is :P
anders is je valkje de lucht niet gewoon

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Mara

Hoi Romy

Ik zou er nu nog wat mee oppassen en Flupke niet meer naar buiten nemen. De gemiddelde kamertemperatuur is 20 graden. Dat zal het buiten zeker niet zijn. Het ziet er hier tenminste mooier uit dan het eigenlijk is, want de wind is er wel en komt met vlagen opzetten. Ik zou nog even wachten totdat het verschil niet meer zo groot tussen de binnen- en buitentemperatuur.

Mara

Romy

Hoi

De wind is hier jammergenoeg ook komen opzetten en hij is erg fris... Daarom heb ik beslist om Flupke gewoon binnen te laten. Dat zal ik zelf ook doen want het is niet aangenaam om buiten te zitten  :(

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Het oogt mooier dan dat het is, tenminste hier. Alhoewel mijn vogeltjes in de voliere er weinig last van hebben. Net hebben ze weer gebadderd.

Mara

Karin

Als je een windstil beschut plekje op je terras hebt kan het prima, het was vandaag 15 graden  ;D Wel erbij blijven en zorgen dat alle deurtjes heel goed dicht zijn. Het zou ook niet de eerste kooi zijn die door een kat van de buren omgegooit wordt. En de kat kun je het niet kwalijk nemen, zo'n lekker hapje  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

robeke

hoi,
bij ons was het vandaag 20 graden,
dit is een beetje warmer goed voor de valkjes in de voçliere ze hebben er denk ik van genoten ;) :p

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX