Is Pino Lui? of is hij ziek?HELP!! + foto's!!

Gestart door Ruud, 3 maart 2007, 12:53:30

« vorige - volgende »

Mara


Martha

Gelukkig gaat het goed met jouw Pino!
Ik volg jullie al een tijdje en ben blij dat het allemaal goed komt!!!

Groetjes Martha, Pino en Oezie
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Romy

Hoi Ruud

Ik ben echt heel blij dat het goed gaat met je valkje! Hoeveel weegt hij ondertussen??
Heb je een foto van je valkje die op z'n pootjes staat? Ik denk dat ik niet de enige ben die daar benieuwd naar is ;)

Heel veel groetjes
Romy

Ruud

Hallo!

Ja ik heb net even wat foto's gemaakt!

Heb hem ook net gewogen en hij weegt momenteel 72/73 gram.

Eten doet hij ook goed, Hij is gewoon een stuk levendiger als voorheen.


hij klimt meer, eet meer, knaagt meer aan de wilgentakjes, en aan de sephiaschelp.

Soms denk ik dat het nog wel eens gemakkleijk is als hij op een vlakke ondergrond zit , dat hij dan wat achterover helt op zn kont ...maar het kan ook niet ineens helemaal weg zijn

Ook doet hij soms een hele tijd achter elkaar het bouwvakkersfluitje...ook komt er steeds meer/ verschillend geluid uit...
doen vrouwtjes dit ook? kunnen die ook dingen nafluiten?

Mensen nogmaals bedankt voor alle hulp en interesse!!
jullie ook heel veel succes met jullie valkjes en als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Heel veel groetjes....van  Ruud en Pino






Sanna

Goeiemorgen Ruud!

Wat een ontzettend goed nieuws zo op de vroege maandag ;).

Vergelijk dit...



... nou eens met dit...



Ik denk dat het heel goed gaat met Pinootje ;). Je hebt hem er echt doorgesleept, je mag best trots zijn op jezelf hoor ;D.

Als Pino steeds het bouwvakkersfluitje doet kun je er wel van uitgaan dat het een kereltje is hoor :D. Ik zie ook dat hij een vrij geel koppie heeft. Maar het is een lekker ding hoor ;), mooie brede kuif ook.

Het feit dat Pino een stuk levendiger is zegt wel genoeg denk ik. Hij is nog wel geen zwaargewicht, maar wel uit de gevarenzone. Eet hij ook wel eens van de pellets?

Groetjes, Sanna

Riny

Hoy Ruud
Dat is zeker een groot verschil, met de eerste foto's die je plaatste van Pino.
Pino kan van geluk spreken dat jij zijn baasje bent geworden,
anders had hij het misschien niet gered.
Groetjes Riny

hennie

Hallo Ruud,

Wat een geweldig nieuws over Pino. Kijk hem nu eens mooi op de pootjes staan!! Prachtig.

Ruud, je hebt het geweldig gedaan. Ik hoop dat je nog veel en lang plezier zult hebben van Pino!

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Ruud

Wow, wat een verschil zeg. Pino ziet er mooi uit en levendig. Gelukkig.

Mara

Anja

Hoi Ruud,

Pino ziet er goed uit. Ben trots op jezelf hoor. Je hebt hem er goed doorheen geholpen.
Mijn complimenten en ik ben trots op je.

Groetjes Anja

carco

Geweldig! Pino ziet er goed uit hoor!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




margreet

hallo Ruud,

Nog heel veel plezier met Pino.

groetjes Margreet

Ruud

Bedankt allemaal voor de leuke berichtjes...

Ik heb pino vanavond voor de eerste keer 'gedouched' met lauw water en een plantespuit...

eerst vondt hij het niks, maar daarna begon hij zich in allerlei bochten te wringen om maar overal goed nat te worden!

daarna een beetje met de fohn geholpen met opdrogen....hij vondt het zo lekker dat hij bijna in slaap viel

ff 2 foto's




groetjes Ruud en pino

hennie

Hallo Ruud,

Kijk hem nou toch eens zitten, met zijn oogjes half dicht!   :)

Schattig hé. Ze vinden het heel lekker met de föhn. Dan zie je ze gewoon ontspannen.
Fijn dat het zo goed blijft gaan.

groetjes, Hennie