9 mei 2025, 14:51:38

eitjes laten liggen

Gestart door valkje005, 25 februari 2007, 15:10:13

« vorige - volgende »

valkje005

als je valkjes een nest hebben kan het dan dat de valkjes hun eitjes laten afkoelen en daarna weer (succesvol) gaan uitbroeden ??? ??? ???
birds are great, i wish that i could fly like them
(remember that this birds have there own personality)

kent iemand 2 goede namen??? laat maar weten!! :)

Lin

Als dat binne twee dagen is dat ze gelegd zijn is er niks aan de hand. Eitjes kunnen lange tijd "koud" liggen. Maar als ze steenkoud zijn dan si er weinig hoop. Schouw die eitjes dan even (schouwlampje kan je bestellen op www.valkaprkiet.org) Maar laat ze wel liggen totdat ze uitgebroed zijn.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkje005

25 februari 2007, 15:28:46 #2 Last Edit: 25 februari 2007, 16:24:36 by valkje005
ok bedankt maar ik heb nog een vraagje zijn er behalve gedrag nog belangrijke verschillen tussen vrouw en man?

Rianne

Je bedoelt vast om dat te kunnen zien, wat man of pop is? Bij sommige mutaties kun je dat aan het uiterlijk ook zien. Ik weet niet wat je hebt voor mutaties?

valkje005

een wildkleur en een lutino

Rianne

Een wildkleur man zal een geel hoofdje krijgen net als het valkje wat onder je naam staat. Een lutino pop heeft gele stippen aan de onderkant van de vleugelveren.

valkje005

danku voor de info (nu weet ik meteen dat ik een mannetje heb want zijn ook echt mijn vogels) ;D