25 april 2024, 03:29:32

help

Gestart door lavendel, 27 februari 2007, 11:35:10

« vorige - volgende »

lavendel

ik heb een super mooi en lief kopeltje falks parkieten echt een steltje engetjes. aleen ze heben een probleem. ze zijn bijna niet uit de kooi te krijgen. ik moet ze dan echt in hun speelhuis in de kooi drijfen en dan stapen ze op en kan ik ze uit de kooi pakken.(ik denk dat ze dit al en soor speltje zien ) maar dan is het meteen ook goed ze kroelen me dan heelemaal gek en houden heele gespreken met mij als ze op mijn schoot of schouder ziten. op zich denk je probleem opgelost. maar nu maakt mijn schoonmoeder er zo probleem van dat ik mijn valksparkiet dwing om uit de kooi te komen enz dat ik toch vor dit kooi probleem een oplosing wil. wie heeft er ideen of adviesen.

groetjes lavendel

ps: bij de vorige eigenaar zijn ze nooit uit de kooi geweest.

Riny

Hoy Lavendel
Je zou ook kunnen proberen of je de valkjes beter uit de kooi krijgt als je ze op een stokje op laat stappen.
Ook kun je ze lokken  met wat lekkers.
Veel succes !
Groetjes Riny

lavendel

dat had ik al geprobeert maar het gevolg was dat hij het lekers pakte er er gou mee vandoor ging en dan in zijn boomhut ging ziten en daar me uit joelen. en als ik hem dan wil laate op stapen hij een pootje geef (gewooon uitsteeken )dan het ander pootje geeft. denk dat ze een iets te goede leerling is gewest tijdens de geef poottje lesen van mijn hond. hihihihi de hond geeft met moeite poote voor belonig zij doen het fantasties hihihi

lavendel de eigenaar van twee veel te slime valkjes