Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Je weet ons geduld wel op de proef te stellen Danielle!  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

danielle

Citaat van: *Debby* op 18 september 2008, 21:03:54
Je weet ons geduld wel op de proef te stellen Danielle!  ;)

Hier dan de foto's  :D. Het zijn er lekker veel, maar dat vinden jullie vast niet erg  :P .
Geniet ervan!

Spikey krijgt al een mooi geel masker  :-*

Lieve Izzie  :-*

Ondeugende maar wel lieve Spikey

Izzie is lekker nieuwsgierig  :D

Saampjes is toch zo gezellig, maar wel op een veilig afstandje  ;)

Sjimmie en rechts daarvan is Sammie

Izzie heeft een mooie kuif gekregen

Ze echt zo'n lief rustig valkje  :-* . De rust en liefheid straalt uit haar oogjes

Ze heeft niet zo heel veel pareltjes, maar ik vind ze wel erg mooi

Sjimmie

Sammie. Dit is de baas van alle vogels. Het is een popje en ze kan goed duidelijk maken dat er naar haar geluisterd moet worden. Zelfs Spikey luistert naar haar  ::) . Maar ja Sammie vind het dan ook erg leuk om in hun staarten te bijten.

Altijd een oogje houden op haar vriendje die zelden de kooi uit komt

Je zou niet zeggen dat ze de baas is he  :P

Spikey heeft geen rust in zijn 'kontje' en vind altijd iets om mee te spelen

En Izzie, de rust zelfe

:-*

En wat kunnen Sammie en Sjimmie zich altijd lekker verwennen

Dit is pas liefde he  ;D

Ga nou door .....

Nou ok nog een kroeltje

Nou dan hoeft het van mij niet meer hoor, op  :censuur jij

Maar ruzzie duurt natuurlijk nooit lang  ;)

Alle vier

De kooien

ondeugende speelse Spike

Mooie Izzie

Dierenfreackske

Hoi Danielle , wat een mooie leuke foto's heb je weer gemaakt van je Izzy en, Spickey ! Ze zien er echt heel gelukkig uit met z'n twee
Grtjs Ann

Caroline

WOw, wat een mega leuke foto's .... en dat koppie van Spikey, leuk om te zien dat ie elke keer weer geler is.  :D

Leuke serie ook met je grasjes. Ik heb er ook 4 ....  ze kunnen uren kroelen.  :-*

Mooie kooien hebben ze ook.

En ja Izzie, je schreef het al, ze is echt heel erg mooi.  :D

FIjne zondag, groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Wat een geweldige foto's Daniëlle..

Spikey is echt precies Duuk.. jij zei het al tijdens de meeting maar het is gewoon bizar om te zien.. zo gaaf!

Sjimmie en Sammie zijn ook echt superlief zeg.. lekker kroelen.. echte liefde!

en Izzy.. tja, moet je daar nou van zeggen.. wat een beauty!!! Spikey boft maar met zo'n kooigenootje!  :-*

Dierenfreackske

Hoi Danielle , super mooie grasjes ook ! Even zeggen want was ik effe vergeten , grtjs Ann

danielle

Hoi Ann, Dank je wel! Vond het wel weer eens tijd om mijn grasjes ook op de foto te zetten. Ze hebben wel een eigen boekje, maar daar plaats ik eigenlijk nooit foto's.

Hoi Caroline, dank je wel voor je complimentjes  :D
Heb je ook nog 4 grasjes, wouw je hebt echt veel dieren, wat een gezellige boel moet het bij jullie zijn.

Hoi Debby,
Echt super bedankt voor de mooie handtekening die je voor me hebt gemaakt  :-* . Ik zag al dat je er meerdere hebt gemaakt hier op het forum  :D. Je kunt het echt super mooi. Als ik eens tijd heb om zo'n cursus te doen van fotoshop ga ik dat ook eens doen, lijkt me leuk om te kunnen. Ik vind die blauwe kleur ook echt heel mooi, vind ik goed bij me passen.

Ja echt leuk om Spikey zo te zien veranderen, ik hoop dat hij net zo mooi wordt als Duuk. En Spikey wordt binnenkort oom, leuk hoor  :D .

--------------------------------------------------------
De komende twee weken heb ik het helaas nogal druk. Dinsdag moet ik een klinische les geven op mijn werk, die week daarop heb ik een grote toets op school.
Ik baal wel, want ik wou eigenlijk de voorbereiding van de klinische les vandaag helemaal afmaken. Vannochtend moest ik nog werken, maar had vandaag zo'n last van mezelf en van buikpijn (1 keer in de maand he  ;) )  dat er niets van is gekomen. Dus wordt het morgen extra druk voor me.
Af en toe wel zwaar om een studie te doen en te werken, vooral in zo'n afstudeerjaar. En op mijn werk heb ik ook nogal verantwoordelijkheden, dus moet dan wel uitgerust zijn.

Ik heb nog wel iets leuks te vertellen, want het duurt niet lang meer voor ik tante word  ;D . Mijn zus is 7 oktober uitgerekend, van haar eerste kindje. Ik ben echt zo benieuwd en vind het zo leuk om van zo dicht bij mee te maken.

Groetjes Danielle

♥Debby♥

Wat leuk! Tante Daniëlle.. Ik weet nog zo goed toen mijn zus haar eerste kreeg.. oei joei wat heb ik dat mannetje verwend en gek geknuffeld! hahaha.. geniet er maar lekker van!!

en veel succes met je afstudeerproject.. respect hoor.. je moet er toch behoorlijk wat doorzettingsvermogen voor hebben. heel knap dat je dat kan!

Groetjes Deb

Kimm

hoi danielle,

ik heb genoten van je mooie foto's! schitterend meid hoor :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Danielle , hoe is het daar met Izzy en Spickey en de grasjes ?  Je grasjes lijken goed op mijn Ice Tea , hihi .
Mooi he ! Grtjs Ann

*Manon*

Prachtige foto's Danielle van je vogeltjes  ;D ;D
En wat leuk zeg... tante worden. Kan me voorstellen dat je dat geweldig vind!!

Groetjes Manon

danielle

Druk druk druk.
Volgende week woensdag heb ik een belangrijke toets op school. De laatste tijd ben ik nogal gestresst, maak me een beetje te druk om alles  :-\, maar ja even doorheen bijten  ;).
Nu even lekker pauze  :D .

Dank jullie wel voor de complimentjes van de foto's!
Met de valkjes gaat het erg goed, lekker speels en ondeugend.
Spikey wordt steeds mooier. Ik vind het wel vreemd dat hij op rare plekken gele stipjes krijgt, namelijk op zijn borst en op zijn vleugels. Deze zijn dan ook vrij snel weer weg. Maar op zijn borst heeft hij al een hele tijd lichte gele pareltjes  ??? . Ze zijn te licht om op foto vast te leggen.

Izzie en Spikey wipwappen wat af de laatste tijd  ::) .
Spikey's zangtalent is even stop gezet. Hij doet alleen nog maar het bouwvakkersliedje. Hij kon eerst veel meer, maar hij heeft er denk ik geen zin meer in.

Ik ben nog geen tante geworden, blijft dus nog spannend  :D .
Ik kijk er echt naar uit!

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Danielle,

Als eerste even laten weten dat ik het heel erg leuk vond om je in het Nop heb ontmoet, straks bij de bijklets meeting zal er wel wat meer gekletst gaan worden denk ik  ;)

Mooie foto's heb je weer gemaakt, .... ik blijf de verandering van het masker geweldig vinden, nog even en Spikey heeft een hele gele snoet !

Bijna tante, leuk hoor, de laatste loodjes nu  ;)

Ik heb het zo 1, 2, 3, niet kunnen vinden maar wat studeer je precies, .... in ieder geval heel erg veel succes met afstuderen !

Zo, hier ook weer terug van vakantie, bij de meeste ben ik bij, maar ik heb er nog wel een antal in te halen  ;)

Fijne dag verder !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi hoi , al bijna tante geworden he ! Wat een leuke vooruitzichten daar ! Spannend he !
Fijn dat Spikey zo mooi wordt en Izzie en Spikey het goed doen daar ! Grtjs Ann