Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Diaantje

Hoi Danielle,

Wat een super foto's zeg!
Echt snoepies, je zou ze zo opeten... :-*
Leuk dat je ze allebei mag kroelen!

Dat rare en lege gevoel gaat wel weer weg hoor, het duurt even.. :(
Gelukkig heb jij de andere 3 nog, maar ik kan me goed voorstellen dat je toch het gekwek van Gijsje mist..
Het zijn toch bepaalde geluiden die er nu niet meer zijn...

Ik ben wel blij dat er ook nog positieve leuke dingen gebeuren, het tegelijk kroelen van Tommie en Izzie echt geweldig! ;D ;D

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anja

Hoihoi,

Wat een superlieve foto's zeg. ik smelt er helemaal van.

:-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Sharon

Hey Danielle,
wat lief dat je ze alletwee aan het kroelen was en dat ze hun kopjes tegen elkaar deden. En dat ze daarna door elkaar wouden worden gekroeld. Dat verhaaltje gaf me echt een warm gevoel vanbinnen. Ik kijk echt al uit naar het moment dat ik mijn lieverd kan kroelen.

Wat goed van Izzie dat ze nu wel goed geland is. Ik weet zeker dat ze over een tijdje heel goed zal kunnen vliegen en landen.

Liefs
Sharon

Kroeltjes
* Levi *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

danielle

Hoi Mara,
Sammie is inderdaad pas een dag later van slag geraakt. Weet je wat ik nu vreemd vind! Sammie is in de avond voor het slapen vooral in de war en ze heeft nu al twee nachten in de tralies gehangen en heeft daar geslapen  :o . Ik neem aan dat dat niet echt confortabel is. Weet jij of dit normaal is en of dit weer overgaat?

Hoi Sally,
Ik heb ze ze sindsdien inderdaad bij elkaar gehouden. En het gaat echt super goed. Helemaal geen ruzie of zo. Alleen als ze gaan slapen, dan pikt Tommie Izzie wel vaker weg, omdat hij nu niet meer weet waar hij kan slapen. Izzie trekt zich daar helemaal niets van aan en blijft gewoon lekker zitten. Ze slapen nog niet naast elkaar, maar het word steeds al wat dichterbij, dus ik denk dat het niet meer zo lang duurt.

Hoi Diaantje,
Dank je wel  ;D. Het heeft inderdaad allemaal tijd nodig en ik heb zeker veel steun van mijn andere vogeltjes. Daar ben ik wel heel blij mee, maar het blijft een gemis.

Hoi Anja,
Dank je, ik ga er helemaal van blozen  :)

Hoi Sharon,
Ja echt geweldig dat ik ze beide zo kon kroelen. Bij Izzie mag ik het ook nog maar heel af en toe, ze vindt mijn vingers vaak nog wel te eng hoor. Ik moet haar ook nog best wel opdringen om op mijn vinger te gaan zitten, zo makkelijk en vanzelfsprekend als bij Tommie gaat het nog niet. Ja ik hoop dat Levi ook een echte kroelerd wordt!
Izzie land al steeds beter, maar het gaat ook nog vaak mis. Maar als ze het niet meer weet dan land ze in de gordijen en daar kan ik haar vrij snel redden en dan geeft ze zich ook aan mij over en is ze helemaal blij dat ik er meteen aankom  :D .

------------------------------------------
En om jullie allemaal eens te laten zien, dat TOmmie en IZzie echt goed bij elkaar passen en ze helemaal gelukkig met elkaar zijn heb ik hier een paar kroel foto's  ;D Geniet ervan.
Welke vinden jullie het mooiste voor mijn handtekening?

Groeten van Danielle

Anja

Hoi Danielle,

Wat een heerlijke kroelfoto's. smelt smelt  :D :D :D
Ik vind de allerlaatste foto erg lief.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Danielle,
Het zijn echt hele lieve foto's.
En ik ben het met Anja eens, de laatste is het liefst ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carolinetjeuh

Hoi Danielle!

Wat een leuke foto's!  :D
Ik ben zo blij voor jou dat het zo goed gaat tussen Tommie&Izzie. ;) Tommie zal een goed ventje voor hem zijn, zo'n macho valkje!  ;D

Mara

Hoi Danielle

Hele mooie foto's zeg! Ze passen echt goed bij elkaar.

Wat Sammy betreft, ja, het kan dat hij in de war is. Wat ik van jou begreep was dat Gijsje niet zo naar Sammie trok maar dat ze toch een eigen avond ritueel hebben. Dat ritueel missen ze nu. Ik merk het hier ook bij sommige grasjes. Het moet denk ik gewoon slijten.

Mara

Sally

hallo danielle!
Wat een leuke kroelfoto's. Het zijn toch zo'n schatjes eh! Zo kroelen ze hier nog niet ze... :D.
Ik zou ook voor de allerlaatste foto gaan. Die is perfect voor je handtekening!.

groetjes Sally

Sharon

Hoi Danielle, Tommie en Izzie,
ik vind foto's 2, 4 en de laatste heel erg mooi. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de 4de. Maar je moet het zelf beslissen natuurlijk.
Wel fijn om te horen dat het zo goed gaat. En best wel grappig dat je Izzie uit de gordijnen moet komen redden. Jij bent dan echt haar reddende engel  ;D

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Yvette

Wat onzettende leuke foto's heb je gemaakt van je onzettende lieve schattige valkjes en weg te smelten zo mooi en lief zijn ze

Sharon

Hoi Danielle,
hoe is het daar? Alles goed?
al een tijdje niets meer gehoord, dus ff informeren.
Alles goed met de vogeltjes ook?
Jullie waren bijna op pagina 3 beland! Dat laten we dus even niet gebeuren hè. Straks vinden we je niet meer terug!

Liefs,
Sharon
Hun dagboekje

Inge88

Wat een scheetjes zeg! Echt lief. Dat heb ik mijn valkjes nog niet zien doen zo...

danielle

Hoi Anja,
Dank je, ik vind ze ook super lief zo samen.

HOi Anke,
Dank je, de laatste foto is idd wel erg lief. Ik ga morgen proberen een hantekening te maken, hoop dat ik nog weet hoe het moet.

HOi Carolien,
Ja Tommie is een super macho  ;D .
Trouwens nog gefeliciteerd met je eitje van je valkjes in de huiskamer. (je zult er inmiddels al wel weer meer hebben  ;)) .

Hoi Mara,
Dank je en bedankt voor je antwoord. Dit klopt idd wel.

HOi Sally,
Ik dacht dat ze bij jou ook zo kroelden! Ze slapen bij jou al wel naast elkaar, dat durven ze hier dan weer niet  :-\ .

Hoi Sharon,
Dank je, ja eigenlijk zijn alle foto's wel leuk he  :D .
Nog steeds ben ik af en toe de reddende engel van Izzie, maar ze leert nu echt goed fladderen. Ze is nu al echt op ontdekkingsreis, echt super leuk om te zien.
ja pag. 3 is wel een beetje er ver. Dank je wel voor het omhoog halen en dat je aan me denkt  :) .

Hoi Yvette,
Dank je

Hoi Inge,
Nee zijn ze bij jou niet zo kroelerig? Heb ik dan echt zo veel geluk? Maar ik denk dat jouw Paddy wel net zo'n grote macho is als Tommie.
-----------------------------------------------------------

Hallo allemaal,
Ik heb het helaas maar druk met van alles  :( , veel werken, van alles regelen, school. Ik moet nog even aan alles wennen. Het is sinds twee weken allemaal weer zo nieuw. Gelukkig vind ik mijn nieuwe werk heel leuk  :D .
Ik heb het morgen avond gelukkig even wat meer tijd en verheug me er al op dat ik lekker in veel dagboekjes kan gaan lezen en reageren. Het is en blijft een leuke bezigheid om hier op het forum te zitten, eigenlijk een beetje verslavend  ::) .

Even een kleine update van mijn liefjes  ;) .
Hier is echt 'love in the air'  ;D . Tommie en Izzie krijgen maar niet genoeg van elkaar en hebben een favorieten bezigheid en dat is kroelen. Izzie piept altijd heel lief als ze gekroelt wil worden door Tommie en dan krijgt ze deze ook altijd. En Izzie kroelt ook terug, maar soms willen ze tegelijkertijd en dan zitten ze met hun kopjes helemaal tegen elkaar.
Tommie laat zich door mij ook kroelen, bij Izzie mag ik het nog niet echt, die moet toch nog aan mijn vinger wennen.

Sammie krijgt morgen avond een eigen dagboekje  ;D (bij andere dieren) , dus dan kunnen jullie haar avonturen apart volgen.

Groetjes Danielle

Anja

Een beetje verslavend........................heel erg verslavend zul je bedoelen ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja