Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Yvette, ik heb inderdaad tegen mijn baasje gezegd dat ze gauw thuis moest komen en ze luisterde ook nog. Ze was ziekjes naar huis gegaan van school, vond ik niets ergs aan, hoor. Angel, ik ben inderdaad al een hele grote meid, mijn kuif en staart zijn weer super lang. Dus jij doet dat ook zo op de kop hangen, grappig  ;D . Manon, ik kan goed vliegen ja, kunnen jou valkjes dat ook? Ja ik vind mijn baasje wel lief, ze is echt mijn maatje.
Gister avond ben ik naar eindhoven gegaan, waar ik ook een kooitje heb. De reis in de auto gaat altijd goed. Mijn baasjes gaan vanavond naar Venlo naar een feestje. Is mijn baasje weer beter, gaat ze weer feesten, snappen jullie dat nou  ::).
Mijn baasje had dus geen tijd om een berichtje te schrijven. Ik moest van haar zeggen, dat ze op het moment heel druk bezig is, omdat ze allemaal opdrachten van school af moet hebben volgende week en daarbij moet ze ook nog heel veel werken.
Ze probeert jullie dagboekjes een beetje bij te houden en voor de rest lees ik ze wel  ;D .
:-* van Izzie

Dierenfreackske

Hoi Izzie ...zeg maar aan jouw bazinneke dat wij dat wel volkomen begrijpen dat ze heel veel werk heeft en niet
zoveel tijd over heeft ! Hey ...wij hangen ook graag met onze vleugels gespreidt en onze kop naar beneden hoor ! Leuk toch !
Grtjs Suske en Wiske en bazinneke Ann

Sally

Hallo Izzie,

goed dat je baasje al beter is. En dat het zo goed gaat met jou.
Wel straf van haar dat als ze dan weer beter is, ze gewoon naar een feestje gaat. Die durft nogal. :D
Gisteren is ons baasje ook naar de cinema geweest, en heeft ons hier gewoon achtergelaten. Straf he?
Wij hangen trouwens ook heeel graag ondersteboven, en flapperen dan ook met onze vleugels. Echt leuk is dat :D. Ook schommelen we heel graag hihi...

Wij moesten zeggen van ons baasje dat ze snapt dat jou baasje het nu even druk heeft.

Kroeltjes van Kenji & Pietje

*~Jeanine~*

Hoi Izzie,

Nou nou jou baasje durft wel zeg.
Net beter en dan alweer de hort op :-\
Gelukkig kan jij jezelf ook vermaken net als ons.
Wij stellen ons heel graag aan. :P
En 9 van de 10 keer krijgen we onze zin ook nog eens.
Dus gewoon proberen hoor.

Kroeltjes van,
Zazou en Baloo

danielle

Hallo allemaal,
Hier gaat alles goed. De laatste tijd erg druk gehad, het afsluiten van een periode van school, wat betekent dat alles afgerond moet worden. Maar het is op tijd afgekomen en nu weer de start met de nieuwe periode. Af en toe is het wel druk, werken en studeren. Maar ja ik moet maar even door bijten.
Daarbij heeft mijn zus aankomend weekend haar trouw feest en daar ben ik ook nog het een en ander voor aan het voorbereiden. Ik heb al een hele mooie jurk gekocht met schoenen. Dus ik heb er al zin in  :) .

Vandaag heb ik de kooien grondig schoon gemaakt en de vogeltjes mochten lekker onder de douche en ja dat was weer genieten. Het is veel werk, maar daarna is het extra genieten.

Izzie is vandaag echt hard tegen het raam geknald. Ze vliegt nooit naar het raam toe, maar ze was nu nat en kon hierdoor niet zo goed vliegen en toen knalde ze er tegen aan. Ik schrok me echt kapot, ik had er helemaal niet aan gedacht om in deze situatie de gordijnen dicht te doen. Ik heb van die stikkers op de raam en dat werkt normaal altijd perfect. Het eerste uur was ze wat beduust, maar daarna was ze weer actief en speels. Er is dus gelukkig niets aan de hand.

Wel iets leuks.................. Izzie kan het bouwvakkersliedje  ;D . Ja na flink oefenen kan ze het toch. Ze doet het niet zo heel vaak, maar als het brabbel uurtje is, dan komt het geregeld naar boven.
Ik vind dit echt grappig.

Ik heb nog wat foto's van de douche buurt, ik zal ze snel plaatsen.

Groetjes Danielle

Sally

Hallo Danielle,

Leuk om te horen dat alles goed gaat daar, tja Studeren en Werken kan wel druk zijn... Doe je dan weekend werk? Of werk je fulltime en doe je avondschool?

Leuk zeg, een trouwfeest van je zus. Kan wel geloven dat je daar zin in hebt, zal wel gezellig worden...

Hihi, tja als je de kooien helemaal gepoetst hebt is het achteraf heel erg leuk voor jou en de vogels he. Het poetsen zelf is niet leuk, maar het zien dat de vogels er weer proper bij zitten is dan weer wel heel leuk.
Leuk dat de vogels onder de douche zijn geweest. Ik kijk al uit naar die foto's.

En goh! wat zal je geschorkken zijn zeg dat Izzie tegen de raam aan was gevlogen, gelukkig is ze nu terug lekker speels en actief en heeft ze dr niks aan over gehouden.
Zij zelf zal ook wel geschrokken zijn.

Hihi, leuk dat Izzie het bouwvakkersfluitje kent, leuk om te horen is dat. :)

Zo... Laat de foto's nu maar komen. ;D ;D ;D

Groetjes Sally

danielle

Hier wat foto's van Izzie douche buurt.

Anja

Dat was weer genieten van je geweldige foto's.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Echt super leuke douchefoto's van Izzie.
Wat zal je geschrokken zijn dat ze zo tegen het raam aan vloog.
Gelukkig is alles goed gekomen.
De foto's van de grasjes zijn ook harstikke leuk :D

Mara

Hoi Danielle

Hele leuke foto's weer. Wat vervelend dat Izzie tegen het raam is gevlogen.

Alvast veel plezier gewenst het komende weekeinde.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Danielle...wat een mooie en leuke douchefoto's zeg !En de grasjes blijven ook gewoon zitten ? Leuke en mooe douchefoto's ! Zalig gewoon hoe ze daarvan genieten he !
Grtjs Ann

Yvette

Ik heb heel erg veel van je foto's genoten
En gaat het nog steeds heel erg goed met jou?

danielle

Hoi Sally,
Ik volg een deeltijd studie, hiervoor moet ik 2 dagen in de week naar school en de overige 3 dagen werk ik en een keer in de drie weken ook in het weekend.

Hoi Anja,
Dank je wel!

Hoi Jeannine
Dak je wel! Het was inderdaad schrikken. Zo'n knal lijkt ook zo hard te gaan, ik ben dan echt meteen bang dat er iets knapt in dat tere hoofdje. Maar gelukkig kunnen ze tegen een stootje. Ze gedraagt zich ook heel normaal, dus alles zit goed.

Hoi Mara,
Dank je wel! Ik heb veel zin in dit weekend. IK ben ook klaar met de voorbereidingen, dus daar ben ik blij mee. IK heb allemaal jip en janneke plaatjes uitgeprint op A3 formaat en heb zo een heel verhaaltje bij elkaar. Janneke is mijn zus en Jip haar vriend.

HOi Ann,
Dank je wel! Mijn grasjes zijn echt kooi dieren, ze komen er eigenlijk nooit uit. Heel af en toe haal ik Sjimmie eruit (die is niet tam) en dan komt sammie ook. Ik vind het toch wel belangrijk dat ze af en toe hun vleugeltjes strekken. Maar het is een heel karwij om hem eruit te krijgen.

Hoi Yvette,
Dank je wel! Het gaat heel erg goed met me, dank je wel voor de belangstelling :) .

-------------------------------------------
Tjonge jonge Izzie is de laatste tijd echt zo druk, ze is constant in de weer en kan niet rustig zitten. Ze wil constant spelen en vliegen. Ze heeft er een hekel aan om in de kooi te zitten en wil het liefst 24 uur per dag bij me zitten. Ze is echt een super aanhankelijk vogeltje, die zich niet snel wil vervelen. Ze is nog steeds de grootste kroel vogel die er is en als ze heel even rust in d'r kontje heeft komt ze heerlijk tegen me aan zitten.
Allemaal heel leuk, maar ze verveelt zich wel snel als ze alleen zit , misschien toch tijd dat .................................. ;D  ;D   ;D

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Wat moeten we hier uit opmaken???
Toch tijd voor een vriendje of vriendinnetje voor je lieve Izzie?

Dat zou natuurlijk super zijn :D
Heerlijk zo'n lekkere kroelkont ;D

danielle